ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60082
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۱۲
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
لندن: سازمان ملل از اطلاعات گمراه‌کننده درباره یمن اجتناب کند

لندن: سازمان ملل از اطلاعات گمراه‌کننده درباره یمن اجتناب کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، السیتر برت معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط از سازمان ملل خواست اطلاعات گمراه‌کننده درباره یمن ارائه ندهند. برت در گفت‌وگو با الشرق الاوسط بیان داشت، آژانس‌های مربوط به سازمان ملل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، السیتر برت معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط از سازمان ملل خواست اطلاعات گمراه‌کننده درباره یمن ارائه ندهند.

برت در گفت‌وگو با الشرق الاوسط بیان داشت، آژانس‌های مربوط به سازمان ملل در یمن به منابع اطلاعاتی در مسایل مختلف دسترسی دارند اما ممکن است افراد خاصی اطلاعات گمراه‌کننده ارائه دهند. 

وی افزود انگلیس با سازمان ملل همکاری می‌کند اما آنچه اهمیت دارد این است که انگیزه‌های نزاع کنار گذاشته شود تا در آینده گزارش‌های مشابهی تکرار نشوند. 

این درخواست انگلیس در حالی مطرح شد که در گزارش‌های متعددی از سوی سازمان ملل، به دولت انگلیس برای کمک‌های نظامی و تسلیحاتی به ائتلاف عربستان سعودی علیه یمن اعتراض شده است. 

وی در ادامه گفت سفر وی به عربستان به دلیل مساله یمن بود و انگلیس با عربستان سعودی، امارات متحده عربی و سازمان ملل همکاری خواهد کرد تا از طریق سیاسی بحران یمن حل شود.

برت افزود، روابط عربستان سعودی و انگلیس خصوصا در زمینه‌های امنیتی و تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است و سفر وی به ریاض برای ارتقا سطح این روابط بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.