ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60088
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۲
  • 561 بازدید
  • ارسال توسط :
7 میلیارد تومان ردیف بودجه برای تملک خیابان سمیه و دروازه دولت قم نیاز است

7 میلیارد تومان ردیف بودجه برای تملک خیابان سمیه و دروازه دولت قم نیاز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مجید اخوان در دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری قم برگزار شد، اظهار داشت: 392 پلاک در دروازه ری نیاز به تملک و آزادسازی دارد که بخشی از این مقدار تملک شده و امیدواریم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مجید اخوان در دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری قم برگزار شد، اظهار داشت: 392 پلاک در دروازه ری نیاز به تملک و آزادسازی دارد که بخشی از این مقدار تملک شده و امیدواریم با تخصیص یک و پانصد میلیون  میلیارد تومان مابقی پلاک‌های موجود نیز تملک شود.

عضو شورای شهر قم افزود: 3میلیارد و پانصد میلیارد تومان برای ادامه تملک خیابان سمیه و 3میلیارد و پانصد تومان نیز برای ادامه تملک خیابان دروازه ری موردنیاز است که اعتبارات آن هنوز تأمین نشده است.

وی با تأکید بر رونق مناسب بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: خوشبختانه مسیر بلوار حرم تا حرم در حال تبدیل‌شدن با یک مسیر پیاده‌روی برای شهروندان است و امیدواریم شهرداری تمام زیرساخت‌های لازم را در این زمینه مهیا کند.

 اخوان گفت:نیمه شعب، عید غدیر، پیاده‌روی روزانه مردم از مسیر حرم تا جمکران  و شب‌های سه‌شنبه اوج فعالیت این بلوار است که شایسته است شهرداری مطالعات لازم برای رفع مشکلات موجود انجام دهد.

وی تأکید کرد: تملک پلاک‌ها در دروازه ری و خیابان سمیه باید به‌صورت یک‌باره و کلی اجرایی شود چراکه تملک محدود پلاک‌ها سبب ایجاد برخی معضلات فرهنگی و دشواری‌ها در دسترسی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم نیز عنوان کرد: ادامه تملک و آزادسازی  محور خیابان سمیه در محدوده بافت تاریخی قرار دارد و لازم است تا با هماهنگی و تأیید شورای میراث فرهنگی استان انجام بگیرد.

 روح‌الله امراللهی با تأکید بر حفظ محدوده تاریخی شهر  عنوان کرد: این محدوده نیازمند اصلاح است و به نظر می‌رسد این محدوده در محور بافت فرسوده قرار نگیرد چراکه بافت تاریخی آن بر جوانب دیگر آن ارجحیت دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.