ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60091
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۴
  • 364 بازدید
  • ارسال توسط :
“شهید حججی” معادلات سیاسی خارجی در جهان را دگرگون کرده است

“شهید حججی” معادلات سیاسی خارجی در جهان را دگرگون کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حاج عظیم ابراهیم‌پور در جمع دانشجویان بسیجی و پاسداران در آئین گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: شهید محسن حججی‌ یکی  از مصداق‌های بارز فرهنگی در دل دشمن بود که در لس‌آنجلس دسته عزاداری ظهر عاشورا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حاج عظیم ابراهیم‌پور در جمع دانشجویان بسیجی و پاسداران در آئین گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: شهید محسن حججی‌ یکی  از مصداق‌های بارز فرهنگی در دل دشمن بود که در لس‌آنجلس دسته عزاداری ظهر عاشورا عکس محسن حججی را مردم آمریکا به دست بگیرند و این از افتخارات این سرزمین است.

وی افزود: غوغایی که محسن حججی به پا کرد محدود به داخل کشور نمی‌شد بلکه افتخار اقدام مجهادانه او در وسعت جهانی منتشر شد.

جانشین خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه محسن حججی معادلات سیاسی خارجی در جهان را دگرگون کرده است و تاکنون کمتر کسی این کار را انجام داده خاطرنشان کرد: معادله حججی اصل معادله انقلاب اسلامی است و تفسیر یک آیه قرآن است که انقلاب اسلامی را در آن می‌توان معرفی کرد.

وی با تأکید بر اینکه محسن حججی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مفسر این آیه است اضافه کرد: محکم و استوار باید برای عقاید و آرمان‌های اسلامی ایستادگی کنیم و از آن‌ها دفاع کنیم و حتی اگر لازم باشد برای آن سر می‌دهیم و این مهم‌ترین پیام انقلاب است.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه باید در دانشگاه‌ها راه و راه شهدا برگزار کنیم نه یادواره شهدا تصریح کرد: باید راه شهدا را درست تبیین کنیم و این را به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان بسیجی در سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: خرمشهرهایی در راه است که آزادسازی آن‌ها رسالت دانشجویان است؛ خرمشهرهایی که امروز در اسارت است و باید محاصره آن‌ها را بشکنید.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا با اشاره به اینکه خرمشهر امروز 390 هزار کشته در سال از ما می‌گیرد اذعان کرد: این در حالی است که در تمام زمان جنگ تحمیلی درمجموع 186 هزار شهید داشتیم و در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس تاکنون بالغ‌بر 236 هزار شهید داریم.

وی با بیان اینکه کشته‌های امروز براثر بیماری‌های مختلف قلبی و عروقی، سرطان و غیره است تأکید کرد: امروز توسط دانشجویان باید قرارگاه تشکیل شود تا سلامت جسمی مردم را حفظ کنیم چراکه نظام تغذیه و کشاورزی ما درخطر است.

ابراهیم‌پور گفت: با کودهای شیمیایی و سموم مختلفی زمین‌های کشاورزی ما را مسموم می‌کنند و اکنون سونامی عظیمی از سرطان و سایر بیماری‌های خطرناک و بدون درمان به ما منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زنان ایرانی رتبه یک عقیم‌سازی در دنیا رادارند خاطرنشان کرد: نظام تغذیه و سلامت باید اصلاح شود و خرمشهر اول باید سلامت جامعه باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقتصاد از دومین خرمشهرهایی است که در محاصره دشمنان قرارگرفته است یادآور شد: تا زمانی که در این کشور اقتصاد ما بر پایه اقتصاد سرمایه‌داری است و اقتصاد سرمائی داری پایه فعالیت‌های اقتصادی ما است این نظام اقتصادی کمر نظام را با تحریم‌های مختلف شکننده می‌کنند و تنها راه درمان این بیماری اقتصاد مقاومتی است.

وی ابراز داشت: نظام بانکداری به نفع سرمایه‌داری می‌چرخد و 95 درصد از وام‌هایی که ارائه می‌شود برای سرمایه‌داران است و تنها 5 درصد از وام‌ها به مردم عادی تعلق می‌گیرد.

ابراهیم‌پور نظام آموزش‌وپرورش از خرمشهرهای دیگر امروز دانست و گفت: این نظام آموزشی در اسارت دشمن قرار دارد که باید به آن توجه کرد و برای آزادسازی آن تلاش ویژه کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه انقلابی و شهادت‌طلبی در دانش آموزان آموزش داده نمی‌شود افزود: قانون 2030 برای تباه سازی نسل ما وارد نظام آموزش‌وپرورش کردند و امروز باید روش مقابله با آمریکا را باید در دنیا ترویج کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.