ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60098
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۱۹
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

بزرگداشت «شهید حججی» در کتابخانه عمومی لشت نشا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، پریسا کرمی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای مدافع حرم گفت: شهید سرجدا محسن حججی شهیدی بود که همچون دیگر دلاوران ایران زمین، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، پریسا کرمی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای مدافع حرم گفت: شهید سرجدا محسن حججی شهیدی بود که همچون دیگر دلاوران ایران زمین، ندای هل من ناصر حضرت سیدالشهدا (ع) را در این عصر پاسخ داد و کربلا را دوباره زنده کرد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا و رشادت های ایشان از وظایف و رسالت های یکایک ماست از برگزاری مراسمی به همین منظور در کتابخانه عمومی هفت تیر لشت نشا خبر داد.

کرمی ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با تجلیل از همسر یکی از شهدای مدافع حرم در کتابخانه عمومی هفت تیر لشت نشا برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم ویژه که با حضور مسئولین بخش لشت نشا، مدافعین حرم، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و نیز اعضای این کتابخانه برگزار شد، همسر شهید رضی (یکی از مدافعان حرم استان گیلان) طی سخنانی به تشریح زندگی این شهید و نیز شهید حججی پرداخت.

کرمی خاطرنشان کرد: همسر شهید مدافع حرم در این مراسم هچنین در خصوص اهمیت جایگاه، تفکر شهدا و تاثیر مثبت آن در صلح و امنیت جامعه اسلامی مطالبی بیان داشت. گفتنی است این مراسم با تقدیر از همسر شهید رضی و تجلیل از رشادت‌های شهید محسن حججی و مدافعین حرم پایان یافت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.