ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60113
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف ۵۱ فقره سرقت در کرمانشاه/ دستگیری عاملان نزاع حکمت آباد

کشف ۵۱ فقره سرقت در کرمانشاه/ دستگیری عاملان نزاع حکمت آباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” رضا شیرزادی “در این رابطه عنوان کرد: طرح ضربتی مقابله با سرقت در ۴۸ ساعت گذشته توسط عوامل انتظامی این شهرستان اجرایی شده است. وی مبارزه با سرقت را یکی از مطالبات مردم عنوان کرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” رضا شیرزادی “در این رابطه عنوان کرد: طرح ضربتی مقابله با سرقت در ۴۸ ساعت گذشته توسط عوامل انتظامی این شهرستان اجرایی شده است.

وی مبارزه با سرقت را یکی از مطالبات مردم عنوان کرد و اظهارداشت: در بحث سرقت با استفاده از ظرفیت نگهبانان محله، پلیس های افتخاری و ظرفیت های برون سازمانی توانستیم وقوع سرقت را کنترل و آمار مجموع سرقت ها بخصوص سرقت های مهمه را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت هایی که در شهرستان کرمانشاه رخ می دهند، سرقت های خرد هستند، گفت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر همواره در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد و در صورت مشاهده به کمپ های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده می شوند.

سرهنگ رضا شیرزادی با بیان اینکه ۸۰۰ معتاد متجاهر در سطح شهر جمع آوری و تحویل اردوگاه ها شده اند، افزود: پلمب مکان های عرضه مواد مخدر و قلیان در دستور کار قرار دارد و از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۵۰ مکان پلمب شدند.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در حکمت آباد 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که عاملان نزاع دسته جمعی در شهرک حکمت آباد شناسایی و دستگیر شدند.  

سرهنگ “رضا شیرزادی” در این رابطه گفت: روز گذشته افرادی به دلیل اختلافات شخصی در شهرک حکمت آباد با یکدیگر درگیر شدند و اقدام به سنگ پرانی کردند.

وی افزود: پس از وقوع این نزاع دسته جمعی ماموران کلانتری ۲۳ تعاون به سرعت در محل حاضر شدند و ضمن پراکنده کردن جمعیت سه نفر از عاملان نزاع را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در این درگیری یک نفر مجروح شد، اظهارداشت: یک نفر مجروح این نزاع با کمک عوامل مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شد.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در این درگیری کماکان ادامه دارد.

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر در سنقر 

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از دستگیری هفت توزیع کننده موادمخدر و کشف ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ “غضبان احمدی فرد” با بیان اینکه مبارزه و دستگیری فروشندگان مواد مخدر از اولویت های اصلی و همیشگی پلیس و مطالبات بحق مردم است، گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر توسط یگان های اجرایی این انتظامی طی ۴۸ ساعت گذشته اجرایی شد.

وی افزود: با استفاده از کار اطلاعاتی و هماهنگی صورت گرفته با مقام قضائی در این طرح هفت توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی سنقر عنوان کرد: متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ احمدی فرد با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت مردم را در پی داشت، گفت: پلیس از تمام توان خود به منظور برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان سنقر استفاده و مقتدرانه با سوداگران مرگ برخورد می کند.

باید در مقابل دشمنانی همچون ترامپ با اقتدار عمل کنیم 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید در مقابل انسان های بی عقلی همچون ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که راه دشمنی با ایران را در پیش‌ گرفته اند، با اقتدار عمل کنیم.  

حجت الاسلام ” ابوتراب بهرامی” در مراسم بصیرت افزایی کارکنان نیروی انتظامی که صبح امروز در آمفی تئاتر ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: روحیه انقلابی، جهادی و ولایت مدارانه ملت ایران روز به روز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدرتمند تر و سر بلند تر می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه انقلاب ما با انسان هایی وحشی همچون ترامپ ‌روبه رو است، یادآور شد: ترامپ در سخنرانی اخیر خود نسبت به ایران بی ادبانه فحاشی کرد و زبانی جز تهدید، دروغ و تهمت از خود نشان نداد.

حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه “باید با این انسان های بی عقل با اقتدار عمل کنیم”، افزود:  در هر حوزه ای که از خود ضعف نشان دهیم دشمن از آن حوزه وارد می شوند؛ متاسفانه به دلیل ضعف مسئولان کشور در بخش اقتصادی، دشمنان از آن بخش برای لطمه زدن به ایران وارد شده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان به خوبی با قدرت نظامی ما آشنا هستند، اظهارداشت: باید ضعف های خود را در بخش اقتصادی برطرف کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان به خوبی بایستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه موضع گیری های ترامپ باعث شرمندگی کشور آمریکا در جهان شد، گفت: سخنان زشت رئیس جمهوری آمریکا نشان از عصبانیت و سبک ‌مغزی دارد که باعث اقتدار جهان اسلامی می شود.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید حججی یادآور شد: شهید حججی با کار خود در دفاع از حرم، جهان اسلام و به ویژه ایران اسلامی را متحول کرد.

وی با بیان اینکه اخلاص شهید حججی آن را این چنین مطرح و عزیز کرد، افزود: با شهادت محسن حججی تمام ایران روحیه و عطر شهادت به خود گرفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی از دفاع مقدس به عنوان یک‌ گنج یاد کرد و گفت: باید از دل دفاع مقدس روحیه جهادی، انقلابی و فرهنگ دفاع را  استخراج کنیم، زیرا اگر نتوانیم به خوبی در زمینه فرهنگ سازی عمل کنیم دشمنان برای ما فرهنگ سازی‌ خواهند کرد.

در ادامه این جلسه فرمانده انتطامی استان کرمانشاه به وضعیت امنیت در این استان اشاره کرد و گفت: با وجود حساسیت ها و موقعیت ویژه ای که در استان کرمانشاه وجود دارد امنیت کامل در تمامی زمینه ها برقرار است.

سردار “منوچهر امان اللهی” با بیان اینکه شاهد تغییرات مثبتی نسبت به گذشته  در کرمانشاه هستیم، عنوان کرد: امروز مجموعه ناجا در بین مردم و دستگاه ها استان جایگاه مناسبی دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مردم این استان را ولایتمدار و انقلابی خطاب کرد و گفت: فعالیت های عقیدتی سیاسی در استان کرمانشاه با استقبال خوب کارکنان نیروی انتظامی روبه رو می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.