ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60115
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
اعزام مدیران بسیجی کرمانشاهی به اردوی جهادی محرومیت زدایی

اعزام مدیران بسیجی کرمانشاهی به اردوی جهادی محرومیت زدایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید رضا نادری در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: فعالیتهای اداری سازمان بسیج کارمندان به تمام حوزه های کارمندی زیر مجموعه ابلاغ شده و می بایست بسیجیان حداقل یک بار از مناطق محروم شهر خود بازدید کنند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید رضا نادری در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: فعالیتهای اداری سازمان بسیج کارمندان به تمام حوزه های کارمندی زیر مجموعه ابلاغ شده و می بایست بسیجیان حداقل یک بار از مناطق محروم شهر خود بازدید کنند.

مسئول سامان بسیج کارمندان استان کرمانشاه اردوی جهادی محرومیت زدایی شهدای مدافع حرم بسیج کارمندی استان را دوره ای یک روزه اعلام کرد.

نادری عنوان کرد: در اردوی جهادی امروز، بسیجیانی از ادارات مخابرات، فنی و حرفه ای، برق، دادگستری، پزشکی قانونی، ثبت احوال و ثبت اسناد، تعزیرات حکومتی، راهداری و حمل و نقل و بنیاد مسکن حضور دارند.

وی افزود: کارشناسان حاضر در این اردو علاوه برشناسایی مشکلات، به رفع مسائل اداری منطقه بیلوار و راهنمایی ساکنین می پردازند.

نادری از توزیع بسته های حمایتی و بهداشتی میان روستاییان بیلوار خبر داد و گفت: پزشکان حاضر نیز نسبت به انجام ویزیت رایگان و معاینه اقدام می کنند.

مسئول سامان بسیج کارمندان استان کرمانشاه گفت: به طور معمول از سوی این سازمان سالیانه چهار بار اردوی جهادی محرومیت زدایی در سطح استان برگزار می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.