ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60119
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
دفاع خطیب مسجدالاقصی از قبله نخست مسلمانان

دفاع خطیب مسجدالاقصی از قبله نخست مسلمانان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری amad.ps؛  جشنواره «یاری مسجدالاقصی» دیروز (24 مهرماه) با شعار «قدس ما را متحد و الخلیل ما را گردهم می‌آورد» برگزار شد.در این جشنواره یک روزه، ابتدا تیسیر ابوسنینه، شهردار الخلیل در سخنانی ضمن تأکید بر […]

برگزاری جشنواره «یاری مسجدالاقصی» در استان الخلیلبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری amad.ps؛  جشنواره «یاری مسجدالاقصی» دیروز (24 مهرماه) با شعار «قدس ما را متحد و الخلیل ما را گردهم می‌آورد» برگزار شد.
در این جشنواره یک روزه، ابتدا تیسیر ابوسنینه، شهردار الخلیل در سخنانی ضمن تأکید بر جایگاه قدس نزد فلسطینی‌ها گفت: وحدت فلسطینی‌ها، تلاش‌های انجام‌شده برای مقابله با طرح‌های توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی و توطئه این رژیم برای سیطره بر مسجدالاقصی و بخش قدیمی شهر الخلیل را تقویت می‌کند.

عدنان حسینی؛ استاندار و وزیر امور قدس نیز ضمن قدردانی از مؤسسات و فعالان شهر الخلیل به خاطر برگزاری این جشنواره، گفت: الخلیل پشتوانه قدس بوده و خط اول دفاع از مقدسات اسلامی باقی خواهد ماند.

در این برنامه، کامل حمید، استاندار الخلیل نیز در سخنانی فلسطینی‌ها را نمونه بارز استقامت و ایستادگی جهت احقاق حق و پافشاری بر درخواست محقانه خود توصیف کرد.

احمد سعید بیوض تمیمی، رئیس انجمن دانشگاهیان فلسطین نیز ضمن سخنانی بر ضرورت انسجام، اتحاد و برادری ملی میان مردم فلسطین جهت دفاع از مسجدالاقصی و دیگر مقدسات اسلامی تأکید کرد.

وی در ادامه دفاع از مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی الخلیل برای مقابله با توطئه‌های اسرائیل و سیاست‌های یهودی‌سازی مقدسات را بسیار حائز اهمیت دانست.

شیخ عکرمه صبری؛ خطیب مسجدالاقصی نیز در این جشنواره به یورش‌های روزانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی اشاره کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس هیچ برتری به دست نخواهد آورد و مردم فلسطین از دفاع از نخستین قبله، دومین مسجد و سومین حرم مقدس مسلمانان دست بر نخواهد داشت.

مدیحه‌سرایی و سروده‌های دینی و برپایی نمایشگاه عکس با همکاری مؤسسه احیای میراث و تحقیقات اسلامی فلسطین از دیگر بخش‌های این جشنواره یک روزه بود/.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.