ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60135
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
“شهدای مدافع حرم” هیمنه پوشالی استکبار را عیان کردند

“شهدای مدافع حرم” هیمنه پوشالی استکبار را عیان کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه‌ای با حضور خانواده شهید سرجدای مدافع حرم محسن حججی اظهارداشت: امروز جبهه گیری استکبار در برابر اسلام ناب محمدی بسیار عیان شده است. وی با اشاره به اینکه داعش مولود آمریکا و اسراییل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه‌ای با حضور خانواده شهید سرجدای مدافع حرم محسن حججی اظهارداشت: امروز جبهه گیری استکبار در برابر اسلام ناب محمدی بسیار عیان شده است.

وی با اشاره به اینکه داعش مولود آمریکا و اسراییل به عنوان سردمداران استکبار است افزود: استکبار به خیال خام خود قصد داشت تا با به وجود آوردن داعش و دیمر تروریست‌های تکفیری چهره اسلام را خدشه‌دار کرده و اسلام آمریکایی را به عنوان دینی خشن و تروریست پرور به دنیا معرفی کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: اما حضور و رشادت‌های مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم همه نقشه‌های شوم و البته خام آنان را خنثی کرد.

سردار شاهچراغی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم با ایستادگی خود در برابر تروریست‌های تکفیری، جلوه‌های نابی از رشادت و ایستادگی اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به انتشار فیلم دستگیری شهید حججی تصریح کرد: همه دیدند که حتی در لحظه دستگیری هم عزت از چهره نورانی این شهید گرانقدر می‌بارید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) خاطرنشان کرد: اما امروز متأسفانه برخی افراد در داخل و خارج کشور، با همه اتفاقاتی که افتاده است و همه بدعهدی‌های آمریکایی‌ها همچنان اصرار دارند تا به هیمنه پوشالی این کشور استکباری یا هم پیمانان اروپایی آن تکیه و به آنان اعتماد کنند؛ درحالی که همه می‌دانند که این راهبرد اشتباه بوده و نمی‌توان به دشمن دل بست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.