ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60146
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
اندیشمند اسپانیایی: فراماسونرها و صهیونیست ها عامل بوجود آمدن داعش هستند

اندیشمند اسپانیایی: فراماسونرها و صهیونیست ها عامل بوجود آمدن داعش هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان روز سه شنبه به نقل از ‘ مانوئل گالیانا روس ‘ اضافه کرد: جنگ جهانی اول و دوم زاییده اتاق فکر این گروه ( فراماسونرها ) بود و آنان در پی ایجاد جنگ جهانی سوم هستند.وی که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان روز سه شنبه به نقل از ‘ مانوئل گالیانا روس ‘ اضافه کرد: جنگ جهانی اول و دوم زاییده اتاق فکر این گروه ( فراماسونرها ) بود و آنان در پی ایجاد جنگ جهانی سوم هستند.
وی که در همایش ‘ دستان آلوده ‘ در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان سخن می گفت، تصریح کرد: ریشه فراماسون و صهیونیسم جهانی یکی است و شعارشان ‘ ایجاد زندگی بهتر برای بشریت ‘ می باشد.
وی افزود: این گروه از تمامی مذاهب تشکیل شده است و هر کس با هر دینی می‌تواند عضو این فرقه شود؛ زیرا این گروه و اعضای آن به هیچ دینی معتقد نیستند و تنها در شناسنامه خود نام یکی از ادیان را به یدک می‌کشند.
این اندیشمند اسپانیایی ادامه داد: آنها خود را یک دین و صاحب نژادی جدا و برتر از دیگر انسانها می‌ دانند.
وی با اشاره به اینکه فراماسون ها در سال 1723 میلادی اساس نامه خود را تنظیم کردند، افزود: فراماسون‌ها پس از این کار نفوذ خود را در نقاط جهان همانند دریای کارائیب، فرانسه و جامائیکا افزایش دادند.
‘ مانوئل گالیانا روس ‘ با بیان اینکه فراماسونر‌ها اهدافی همانند تجزیه طلبی کشورها را دنبال می کنند، ابراز عقیده کرد: در انقلاب آمریکا نیز فراموسنرها سهیم بوده اند، بطوریکه 40 درصد از گروه پیروز را فراماسونرهایی از جمله جورج واشنگتن و جفرسون تشکیل می‌ دادند و آنها در انقلاب فرانسه و روسیه نیز دست داشتند.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های فراماسونرها از گذشته تاکنون بیان کرد: این گروه جنگ های اول و دوم جهانی را پی ریزی کردند و طرح این جنگ‌ها نیز از آن اتاق فکر این گروه است.
این محقق اسپانیایی با بیان اینکه این گروه در پی راه اندازی جنگ جهانی سوم هستند، ادامه داد: برنامه آنها برای جنگ جهانی سوم، این است که این جنگ میان مسلمانان و مسیحیان رخ دهد و پس از این جنگ، دیگر دینی در جهان وجود نداشته باشد‌.
گالینا روس تصریح کرد: جنگ جهانی سوم پیش نخواهد آمد زیرا اگر جنگ جهانی سوم رخ دهد این جنگ ‌میان روسیه و اسرائیل خواهد بود که جنگی اتمی است و پس از آن دیگر کره‌ خاکی برای سکونت وجود نخواهد داشت.
وی با اعتقاد به اینکه چنین جنگی بوقوع نخواهد پیوست در عین حال تصریح کرد: اما درگیری های درون ‌منطقه ای نیز‌ اجتناب ناپذیر است‌.
این اندیشمند اسپانیایی با بیان اینکه فراماسونرها و صهیونیست ها، سازندگان داعش هستند، گفت: آنها می‌خواستند از طریق این گروه ( داعش ) جنگ ‌های دیگری را به وجود آورند که با مقاومت مردم ‌سوریه و عراق موفق به انجام این کار نشدند.
وی اظهارکرد: فراماسونرها و صهیونیست‌ها در جنگ‌هایی که به وقوع می‌ پیوندد به هر دو طرف درگیر کمک‌های مالی می‌کند تا بتوانند سود و اصل پول را از آنها بگیرند.
مانوئل گالیانا روس در پایان گفت: من در گذشته با شرکت‌هایی کار می‌کردم که خط پنجم و ششم دفاعی صهیونیست‌ ها بودند.
وی با بیان اینکه من 12 کتاب تألیف کرده ام که پس از چاپ کتاب دومم روابطم با آن شرکت‌ها قطع شد، بیان کرد: موضوع بیشتر کتاب‌ هایم درباره بحران‌ های جهانی،جهان سازی، وهابیت و موضوعاتی از این قبیل بوده است.
2093 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.