ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6017
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
«ابراهیم عشریه» به جمع شهدای مدافع حرم پیوست+ تصویر

«ابراهیم عشریه» به جمع شهدای مدافع حرم پیوست+ تصویر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، «ابراهیم عشریه» از شهرستان فیروزکوه در درگیری با تروریست‌ها به جمع شهدای مدافع حرم پیوست و شهادت وی امروز از سوی سپاه پاسداران تأیید شد. شهید عشریه، 25 فروردین‌ماه امسال در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه مجروح شد؛ اما به […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، «ابراهیم عشریه» از شهرستان فیروزکوه در درگیری با تروریست‌ها به جمع شهدای مدافع حرم پیوست و شهادت وی امروز از سوی سپاه پاسداران تأیید شد.

شهید عشریه، 25 فروردین‌ماه امسال در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه مجروح شد؛ اما به دلیل مشخص نبودن وضع پیکر این شهید و با پیگیری‌های به عمل آمده از مراجع ذی‌ربط پس از 54 روز، خبر شهادت این شهید رسماً تأیید شد.

این شهید والامقام در دانشگاه امام حسین(ع) خدمت می‌کرد و در استان مازندران ساکن بود که برای دفاع از حرم آل‌الله (ع) عازم مناطق عملیاتی در سوریه شد و در درگیری با نیروهای تروریستی و تکفیری داعش به شهادت رسید.

شهید عشریه از اهالی روستای اندریه شهرستان فیروزکوه است؛ روستای زیبای اندریه از توابع شهرستان فیروزکوه در استان تهران واقع شده و این روستا با تقدیم 20 شهید در عرصه دفاع مقدس از موقعیت منحصربه‌فردی برخوردار است.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس؛ اخبار تکمیلی و زمان‌بندی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت شهید عشریه در شهرستان فیروزکوه متعاقباً به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن