ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60188
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۳۷
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
پیش‌بینی ورود 100 هزار زائر پاکستانی به سیستان و بلوچستان جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین

پیش‌بینی ورود 100 هزار زائر پاکستانی به سیستان و بلوچستان جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا-‌ حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، افزود: زوار پاکستانی اربعین حسینی، هر ساله از طریق مرز میرجاوه، وارد خاک کشورمان می‌شوند تا از این طریق‌ عازم کربلای معلی شوند. ‌وی افزود: تدارک استقبال از زائران پاکستانی از مدت‌ها قبل آغاز شد، بطوری که قبل از فرارسیدن […]

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا-‌ حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، افزود: زوار پاکستانی اربعین حسینی، هر ساله از طریق مرز میرجاوه، وارد خاک کشورمان می‌شوند تا از این طریق‌ عازم کربلای معلی شوند.

‌وی افزود: تدارک استقبال از زائران پاکستانی از مدت‌ها قبل آغاز شد، بطوری که قبل از فرارسیدن ماه محرم، جلسات متعددی جهت هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی صورت گرفت تا استقبالی در شأن نظام اسلامی داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف استان گفت: مردم شیعه و سنی استان شور و هیجان بسیاری برای استقبال از زوار اربعین دارند.

وی افزود: پذیرایی اهل سنت گاهی آنقدر فراوان است که حتی برخی از نیازمندان منطقه هم از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

همچنین معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در رابطه با ورود زوار به استان گفت: این استان موقعیت بسیار خوبی دارد تا به کانون خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) تبدیل شود.

میرشکار افزود: تامین امنیت زوار پاکستانی از ورود آنها به کشور و تا خروج باید تا آخرین لحظه از مرز میرجاوه ادامه داشته باشد.

معاون استاندار در ادامه تصریح کرد: باید هر چه ارادت به امام حسین (ع) داریم در راستای خدمت‌رسانی به زائران صرف کنیم.

میرشکار خاطرنشان کرد: خدماتی که در زائرسرای "امام رضا(ع)" زاهدان به زائران پاکستانی ارائه می‌شود شامل اسکان، اطعام و همچنین ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار افزود: استان ما در مرز ورودی قرار گرفته، بنابراین هر ساله هزاران زائر پاکستانی برای زیارت مشهد مقدس و یا کربلای معلی وارد استان می‌شوند که آمادگی لازم و برنامه‌ریزی مناسب جهت میزبانی از زوار را می‌طلبد.

وی بیان کرد: زائران پاکستانی در بدو ورود‌ در زائرسرای پایانه مرزی میرجاوه‌ اسکان داده می‌شوند؛ در این زائرسرا، ارائه خدمات اقامتی و تغذیه‌ای‌ انجام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.