ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60194
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۴۴
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدا حجت خدا روی زمین هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار علی‌اصغر عباسقلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا، شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تأثیر گرفته از عاشورا بوده و بر این اساس پایه‌گذاری شده است، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار علی‌اصغر عباسقلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا، شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تأثیر گرفته از عاشورا بوده و بر این اساس پایه‌گذاری شده است، گفت: انقلاب امتحانی بود تا حسینی و یزیدی بودن را ثابت کنند که انقلاب اسلامی باعث شد تماماً حسینی بودن ملت ایران نشان داده و اثبات شود.
افزود: اگر سرنوشت انقلاب را مرور کنیم از همان آغاز بحران هایی دشمن پیش پای آن به وجود آورد که هریک می توانست انقلاب را ساقط کند ولی حسینی بودن و ولایت مداری مردم مانع از آن شد.
وی حرکت بر مدار ولایت مداری و سیره اهل بیت(ع) را شرط بقای انقلاب، نظام و ظهور امام عصر(عج) خواند و تاکید کرد: رمز موفقیت انقلاب و نظام تاکنون اطاعت محض از امر ولی فقیه در همه زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … بوده است.
سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه هرجا در تبعیت از رهبری کوتاهی کردیم دچار مشکلات شدیم، اظهار کرد: اگر نیای اسلام امروز شاهد مصیبت‌هاست سرپیچی مردم از امام و رهبر خود است.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا، در ادامه شهادت شهید حججی را حرکتی غیرقابل باور خواند و اضافه کرد: حرکتی که شهادت این شهید در جامعه ایجاد کرد هیچ شهیدی نتوانسته بود داشته باشد و این یعنی نشان می دهد ما کربلایی هستیم.
وی افزود: شهدا حجت خدا روی زمین هستند و شهید حججی حجت همه شهدا بوده که توانسته اثرگذاری زیادی روی مردم داشته باشد.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در مقابل خوارج زمان، فقط مسلمانان اهل سنت و شیعه ایستاده‌اند، افزود: ضربه‌ای که داعش، وهابیون و سلفی‌ها به اسلام وارد آورده‌اند، باعث آبروریزی اسلام شده و هدف اصلی دشمن فقط تخریب اماکن مذهبی اسلام بود.
وی متذکر شد: دشمن با ظاهر دین اسلام کاری ندارد بلکه با اسلام ناب محمدی (ع) مشکل‌ دارد زیرا اگر با اسلام ظاهری کار داشتند به سراغ عربستان سعودی می‌رفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.