ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60197
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۰۱
  • 316 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر کشور با آیت‌الله دری نجف‌آبادی دیدار کرد

وزیر کشور با آیت‌الله دری نجف‌آبادی دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در سفری به منظور تکریم و معارفه استاندار استان مرکزی وارد استان مرکزی و شهر اراک شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت. وزیر کشور پس از حضور در فرودگاه اراک در جمع خبرنگاران حاضر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در سفری به منظور تکریم و معارفه استاندار استان مرکزی وارد استان مرکزی و شهر اراک شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

وزیر کشور پس از حضور در فرودگاه اراک در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات اصحاب رسانه و مطبوعات استان مرکزی پاسخ گفت.

رحمانی فضلی در ادامه برنامه‌ها دقایقی پیش با حضور در بیت امام جمعه اراک با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کرد تا پیش از آغاز مراسم معارفه استاندار جدید استان مرکزی از نظرات و راهبردهای آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش مدیریت ارشد استان استفاده کنند.

در این دیدار دری نجف‌آبادی نیز با اشاره به وضعیت استان مرکزی برخی نظرات و مطالبات عمومی مردم را برای وزیر کشور و استاندار جدید استان مرکزی تشریح و بیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم پس از این و تاساعتی دیگر مراسم تکریم و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور و مدیران و مسئولان ارشد استان مرکزی و اجرایی در شهرستان‌های استان مرکزی در سالن اجتماعات پیامبراعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.