ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60209
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۱
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
مقدمه جابه‌جایی استانداران ایجاد هماهنگی نسبی در استان‌ها است

مقدمه جابه‌جایی استانداران ایجاد هماهنگی نسبی در استان‌ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: جا دارد از تلاش و همکاری جنابعالی در مدت این چهارسال اخیر تقدیر و تشکر کنیم چرا که در بین کشور جنابعالی بیشترین تعامل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: جا دارد از تلاش و همکاری جنابعالی در مدت این چهارسال اخیر تقدیر و تشکر کنیم چرا که در بین کشور جنابعالی بیشترین تعامل را با دولت داشته و بیشترین راهنمایی را با دولت در این مدت چهارسال داشته‌اید.

وی افزود: با توجه به فضای استان و مشکلاتی که داشته قطعا اگر حمایت‌ها و راهنمایی شما و هماهنگی‌هایی که در مقاطع مختلف شما به‌ویؤه مشکلات نبود قطعا نمی‌شد کارها به خوبی پیش برود که جا دارد از شما و تلاشتان تشکر کنم و تاکید رئیس جمهور هم همین است تا بابت تلاش و زحماتتان تشکر داشته باشیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: به هر حال استان مرکزی در این چهارسال با توجه به جمیع شرایطی که کشور در 2 سال اول 4 سال در بحث برجام و تحریم‌ها، فشارها و تلاش‌ها برای عقب‌افتادگی طبقه 45- 46 درصدی و رکود گشایش بیشتری حاصل شد، توانست گام‌های مناسبی بردارد.

وی ادامه داد: قطعا در این چهار ساله باید با جهش در حرکت باشیم، شرایط بهتر، فضا مطلوب‌تر و تجربیات بیشتر و هماهنگی‌ها هم بهتر و مطلوب‌تر خواهد بود.

وزیر کشور عنوان کرد: در حال حاضر در بحث جابه‌جایی استانداران و بقیه مدیران به تناسب جابه‌جایی وزرا که صورت گرفته، زمانی قمی را در جاهای دیگری بنا داریم به شکلی استفاده کنیم و لازم بود جایگزینی برای ایشان تعیین شود و با سیاست کلی که واقعا خودم دارم و مقدمه جابه‌جایی ها هماهنگی نسبی در استان‌هاست تا کارها با هماهنگی و همدلی به پیش برود.

وی ادامه داد: برای من قدری کارها مشکل شده ولی چون نتایج خوب است مشکلاتش را قبول می‌کنیم البته در استان شما همیشه شما یاری کردید و دست ما را باز گذاشتید که از شما تشکر می‌کنیم، البته آقازاده را که با مسائل استان مرکزی آشنا است و در دوره‌های مختلف در پست‌هایی قرار داشته و دارد انسان شایسته از جمیع جهات همچون تحصیلات و تجربه مورد قبول شد.

رحمانی فضلی بیان کرد: امیدواریم ضعفی و مشکلی که مورد نظر شماست با راهنمایی‌ها و حمایت‌هایی که دارید ما را یاری کنید چرا که شما با نمایندگان ولی فقیه در کشور تفاوت دارید و کارهای اجرایی، قضایی شما را دُر کرده است، بنابراین وظیفه بود پیش از مراسم رسمی در محضر شما معارفه صورت پذیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.