ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60242
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
  • 279 بازدید
  • ارسال توسط :
نهاوند آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

نهاوند آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از نهاوند کریم حمیدوند در نخستین جلسه ستاد هماهنگی اربعین شهرستان نهاوند که چهارشنبه شب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای پذیرایی از زائرین اربعین دو موکب در شهرستان نهاوند برپا می‌شود که یکی از این موکب‌ها در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از نهاوند کریم حمیدوند در نخستین جلسه ستاد هماهنگی اربعین شهرستان نهاوند که چهارشنبه شب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای پذیرایی از زائرین اربعین دو موکب در شهرستان نهاوند برپا می‌شود که یکی از این موکب‌ها در پارک کوثر شهر نهاوند و یک موکب نیز در پارک کشاورز شهر فیروزان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: حفظ امنیت و جان زائرین اربعین برای ما خیلی اهمیت دارد از همین رو در صورتی که به غیر از این دو موکب، موکب و یا ایستگاه صلواتی دیگری برای پذیرایی از زائران در شهرستان راه‌اندازی شود باید با نیروی انتظامی هماهنگی به‌عمل آید.

حمیدوند افزود: همچنین به خاطر امنیت و حفظ جان زائرین اربعین باید مراقب حملات بیوتروریسم باشیم و‌ در این راستا شبکه بهداشت اختیار تام دارد و موظف است برای جلوگیری از مسمویت غذایی در موکب‌ها نظارت دقیق داشته باشد و همچنین جهت رفاه حال زائرین باید  چندین داروخانه شبانه‌روزی در ایام تعطیل اربعین در شهرستان فعال باشند.

وی عنوان کرد: همچنین پروژه آسفالت 400 متر از ورودی جاده آورزمان به سمت نهاوند به خاطر تردد زیاد در این جاده باید توسط اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قبل از اربعین به اتمام برسد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: همچنین تمام ادارات شهرستان نهاوند موظف هستند برای خدمات رسانی به زائرین اربعین تمام تجهیزات خود را در اختیار ستاد هماهنگی اربعین شهرستان قرار دهند.

حمیدوند اظهار داشت: برای ساماندهی کمک‌های مردمی برای زائرین اربعین و جلوگیری از سوء استفاده‌های شخصی در این خصوص، باید کمک‌های مردمی توسط نهادهای کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر شهرستان جمع‌آوری شوند.

وی تصریح کرد: همچنین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند موظف است که جهت معرفی شهرستان و فرهنگ آن بسته‌های فرهنگی را در موکب‌ها بین زائرین توزیع کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.