ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60315
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۵۳
  • 525 بازدید
  • ارسال توسط :

مستندسازی حرکت اربعین در لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در جلسه ستاد اربعین حسینی که جمعه، 28 مهرماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، گفت: امروز اگر با خیل جمعیت از اقصی‌ نقاط عالم به سمت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در جلسه ستاد اربعین حسینی که جمعه، 28 مهرماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، گفت: امروز اگر با خیل جمعیت از اقصی‌ نقاط عالم به سمت کربلا روبه‌رو هستم، در این مسیر نقش ایران اسلامی و مقام معظم رهبری ممتاز است.
وی با اشاره به این‌که امت اسلامی با هیچ کس سرستیز ندارد به‌جز در دفاع از حق  و حقانیت و مظلوم و مظلومیت، ادامه داد: مرکز این امت ام‌القرای جهان اسلام ایران است هم در رهبری و هدایت  و هم در سایر راهبردها و اوج عزت این حرکت در اربعین حسینی شاهد هستیم .
روشنی افزود: سایر ملل امروز به رهبری و ملت ایران تمسک کرده است، تجربه هشت سال دفاع مقدس حقیقتاً الگوی بی‌بدیل به جهان اسلام است، زحمات شهدا امروز نتیجه داده است.
وی ادامه داد: امروز اگر با خیل جمعیت از اقصی‌نقاط عالم به‌سمت کربلا  روبه‌رو هستم، در این مسیر نقش ایران اسلامی و رهبری ممتاز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: شهدا عموماً آرزوی زیارت کربلای معلی را داشته‌اند و یکی‌از آمال آنها باز شدن راه کربلا بود امروز به برکت رهبری‌های امام  و رهبری مقام معظم رهبری این اتفاق افتاده است.
روشنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که مستندسازی حرکت اربعین بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: یکی‌از راهبردهای برچیده شدن آسیب‌ها توجه عمیق به اربعین است.
وی بیان کرد: موکب‌ها و گروه‌های مردمی که متولی مراسم اربعین هستند باید بخشی از فعالیت خود را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.
روشنی گفت: این حرکت پُرشور مردمی نیازمند ساز و کارهایی است اگرچه در حوزه منابع نیست اما به حد وسع و توان خود تلاش می‌کنیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: ما وصیت‌نامه، آثار و تصاویر شهدا را داریم از این ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم،در فضاهای مجازی هم باید به ارزش‌ها پرداخته شود.
وی گفت: در بنیاد شهید لرستان آماده هرگونه همکاری در خصوص حرکت اربعین حسینی هستیم، در قالب چاپ بروشور و وصیت‌نامه حتی منابع مالی آنچه در توان ما هست.اما تاکید ما در مراسم اربعین بر کیفیت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.