ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60368
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۲۲
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :

اقدام توهین آمیزنماینده مجلس درحضور خانواده شهیدحججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز،مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولین در تالار بزرگ امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه شد. در قسمتی از این مراسم، مجری برنامه با اشاره به ماجرای سلفی معروف نمایندگان مجلس عنوان کرد: «کاش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز،مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولین در تالار بزرگ امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه شد.
در قسمتی از این مراسم، مجری برنامه با اشاره به ماجرای سلفی معروف نمایندگان مجلس عنوان کرد: «کاش بهارستان هم یک حججی داشت و ای محسن حججی، ملائک با عکس تو سلفی می‌گیرند».
این جمله با واکنش احمد همتی، نماینده اصلاح‌طلب مردم سمنان در مجلس مواجه شد و وی در حضور خانواده شهدا و جمع کثیر دانشجویان با داد و بی‌داد اعتراض و بلافاصله سالن را ترک کرد که باعث تعجب حضار شد.
حیدر آسیابی، دادستان استان سمنان در واکنش به اظهارات احمد همتی، در یادواره شهدای مدافع حرم گفت که اطلاع رسانی پیرامون این موضوع پس از بررسی‌های بیشتر انجام خواهد شد.
دریافت.mp4

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.