ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60433
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۱۴
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
ترامپ الفبای مسائل نظامی را نیز رعایت نمی‌کند

ترامپ الفبای مسائل نظامی را نیز رعایت نمی‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار داود غیاثی‌راد، دیشب در نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مسجد این دانشگاه گفت:رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با اتکا به فرهنگ ناب عاشورا توانستند بدون سلاح و امکانات بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار داود غیاثی‌راد، دیشب در نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مسجد این دانشگاه گفت:رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با اتکا به فرهنگ ناب عاشورا توانستند بدون سلاح و امکانات بر علم و تجهیزات نظامی دشمن غلبه کنند و معادلات نظامی را برهم زنند.

وی، با تاکید بر حضور 2 هزار غواصی که حسینی‌وار با عزم و اراده قاطع، با ایمان و نظم و وحدت کلمه بدون اینکه دشمن از قبل بفهمد بر رودخانه خروشان اروندرود زدند گفت: این حرکت ژنرال‌های جوان ایرانی که یکی از یادگاران باقی‌مانده آنها سردار سلیمانی است در ارتش‌های دنیا بی‌سابقه است.

به‌گفته‌وی، شهید، دفاع مقدس و دفاع از حرم بدون نام فرهنگ عاشورا و حسینی سمبل آزادگی، فتوت، جوانمردی، غیرت، شجاعت، تقوا و فضیلت در دنیا بی معنا است.

*توسعه فرهنگ عاشورا پیام شهید حججی و تمامی شهدا است

معاون فرهنگی کانون رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، توسعه فرهنگ عاشورا را پیام شهید حججی و تمامی شهدا تاکیدکرد و افزود: عاشورا و سیدالشهدا تا قیام عدالت گستر جهانی همه را تحت الشعاع قرارمی‌دهد و تمامی مبارزات حق علیه باطل، سپیدی علیه سیاهی و نور علیه ظلمت را هدایت و رهبری می‌کند که دفاع مقدس یک نمونه از آن است.

سردار غیاثی راد، وام گیری از فرهنگ حسینی و عاشورا را مهندسی فرهنگی جهاد دانست و گفت:فرهنگ عاشورا، فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ حسینی و فرهنگ محمدی الگو و اسوه شهدا است.

وی، با مقایسه تاریخ صدر اسلام با زمان کنونی و معرفی شخصیت‌های این تاریخ و رشادت‌های آنها در سپاه اسلام از جمله جعفر بن ابی طالب معروف به جعفر ذوالجناحین، حنظلة بن غسیل الملائکه(شهید جنگ احد)و وهب بن عبدالله کلبی (شهید مسیحی در کربلا) گفت: کربلا جهانی از غلام ترک تا وهب نصرانی، از زهیر بن قین بجلی تا حبیب بن مظاهر اسدی و در نهایت حضرت علی اصغر(ع) است تا فرهنگ حسینی جهانی شود و یک دنیا فرهنگ را تا قیام مهدویت تحت الشعاع قراردهد.

*حملات اخیر دشمن به سپاه بدلیل شیوه مقاومت و شهادت طلبی پاسداران است

به‌گفته‌وی، علتی که اکنون دشمن حملات خود را متوجه سپاه پاسداران کرده‌است ترس و هراس آنها از توسعه روحیه مقاومت و شهادت طلبی پاسداران است .

سردار غیاثی راد، پویش «ما هم پاسداریم» در مقابل حملات دشمن به سپاه را یادآورشد و گفت:اکنون قدرت علمی و نظامی، سلول‌های بنیادی، نهضت نرم‌افزاری، تکنولوژی و سایر پیشرفت‌های ایران دشمنان را نگران کرده‌است.

وی، اخلاص شهید حججی که خدا وی را به خاطر این خلوص انتخاب کرد خاطرنشان کرد و گفت: پیام خون شهید حججی و تمامی شهدا که حتی در وصیتنامه های آنها نیز آمده و رنگین تر از خون سرخ آنها است حجاب و عفاف است.

سردار غیاثی راد، در پایان با تاکید بر یاوه گویی های و گزافه گویی های ترامپ در خصوص خلیج فارس گفت: کتیبه ای مربوط به 2600 سال قبل در کنار رود نیل به منزله یک سند محکم پیدا شده که بر روی آن عنوان خلیج فارس نوشته شده است.

شایان ذکر است نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان که روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در سال 87 در این دانشگاه خاکسپاری شدند به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و با حضور خواهر شهید حججی، عمو و داماد این خانواده شهید برگزارشد.

این مراسم سالگرد با آیین رونمایی از لوگوی«کانون اردوهای جهادی شهیدحججی» دانشگاه علوم پزشکی کاشان با عکس شهیدحججی و سخنان خواهر شهید در مورد خصوصیان وی به پایان رسید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.