ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6045
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه شهر امام دزفول:شهدای مدافع حرم مرزداران شرافت ملت ایران هستند

امام جمعه شهر امام دزفول:شهدای مدافع حرم مرزداران شرافت ملت ایران هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام احمد فیض الاسلام دوشنبه شب در مجلس بزرگداشت شهید محمد زلقی چهارمین شهید مدافع حرم دزفول در مسجد شهید توتونچی دزفول افزود:اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید با تروریست های تکفیری در مرزهای کشور می جنگیدیم.وی از شهدای مدافع حرم به عنوان شهید […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام احمد فیض الاسلام دوشنبه شب در مجلس بزرگداشت شهید محمد زلقی چهارمین شهید مدافع حرم دزفول در مسجد شهید توتونچی دزفول افزود:اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید با تروریست های تکفیری در مرزهای کشور می جنگیدیم.
وی از شهدای مدافع حرم به عنوان شهید راه مبارزه با استکبار جهانی نام برد و خاطر نشان کرد:اباعبدالله الحسین(ع) با شهادت خود اسلام را تا ابد حفظ کرد و شهدا نیز با خون خود ریشه های اسلام را مستحکم تر از گذشته می نمایند.
امام جمعه شهر امام دزفول ادامه داد: داعش و تروریست های تکفیری یزیدیان زمان هستند که کینه ای تاریخی با حضرت علی(ع) و آل علی(ع) دارند لذا نبرد بین حق و باطل همانگونه که در طول تاریخ وجود داشته همچنان ادامه دارد.
حجت الاسلام فیض الاسلام با بیان اینکه اولین شهیده راه ولایت حضرت فاطمه(س) است افزود: شهدای مدافع حرم شهدای ولایت و فاطمی و ادامه دهنده راه حضرت فاطمه(س) هستند.
وی همچنین با نفی اسلام متحجرانه و اسلام سکولار گفت: اسلام به معنای تسلیم محض بودن در مقابل خداست و با اسلامی که در آن آزادی بی قید و شرط وجود داشته باشد همخوانی ندارد.
امام جمعه شهر امام اسلام بی اثر، آمریکایی و انگلیسی را اسلام به دور از محبت و تفکر و اسلام جعلی در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) دانست.
حجت الاسلام فیض الاسلام با اشاره به جنگ تمام عیار فرهنگی ادامه داد: پس از شکست دشمنان ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی امروز با نبردی تمام عیار فرهنگی مواجه هستیم که این جنگ خاموش هوشیاری، بصیرت و مراقبت همه مردم و مسئولان را طلب می کند.
شهید محمدزلقی هفته گذشته در درگیری با تروریست های تکفیری و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در حومه حلب سوریه به شهادت رسید.
پیکر مطهر شهید زلقی با استقبال پرشور مردم قدرشناس دزفول یکشنبه شب وارد فرودگاه دزفول شد و عصر دوشنبه در آیینی باشکوه برای خاکسپاری به روستای سربیشه زادگاه شهید منتقل شد.
چهارمین شهید مدافع حرم دزفول از پاسداران بازنشسته تیپ پیاده حضرت مهدی و از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بود
شهید امیر علی هیودی، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و شهید علیرضا حاجیوند قیاسی سه شهید مدافع حرم شهرستان دزفول هستند که پیش از این در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
مردم دزفول که در هشت سال دفاع مقدس 2 هزار و 600 شهید تقدیم کرده اند اینک در دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) نیز پیشگام می باشند.
6068

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن