ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60452
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
عصائب اهل الحق عراق خواستار خروج نیروهای آمریکایی از این کشور شد

عصائب اهل الحق عراق خواستار خروج نیروهای آمریکایی از این کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، «قیس الخزعلی» در حساب توییتری خود یادآورشد که نیروهای آمریکایی هرچه سریع تر باید عراق را ترک کنند.وزیر خارجه آمریکا روزیکشنبه گفته بود زمان آن فرارسیده است که گروه های مورد حمایت ایران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، «قیس الخزعلی» در حساب توییتری خود یادآورشد که نیروهای آمریکایی هرچه سریع تر باید عراق را ترک کنند.
وزیر خارجه آمریکا روزیکشنبه گفته بود زمان آن فرارسیده است که گروه های مورد حمایت ایران و مشاوران ایرانی که با عراق در شکست دادن داعش همکاری کرده اند به خانه های شان بازگردند.
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق نیز در دیدار با رکس تیلرسون قاطعانه از نیروی بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) دفاع کرد و آنها را امید عراق و منطقه خواند.
وزیر خارجه آمریکا که دوشنبه شب وارد بغداد شد، کمی پیش از ورود به این کشور الحشد الشعبی را یک نیروی شبه نظامی خارجی خوانده و خواستار بیرون رفتن آنها از عراق شده بود.
تروریست های تکفیری داعش که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، در طول سال های اخیر عراق و سوریه را در معرض تجاوز و اشغالگری خود قرار داده اند .
عراقی ها در ماه های اخیر بخش های وسیعی از کشور خود را که در اشغال تروریست ها بود، بازپس گرفتند.
شبد**1480**1010
مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار:حسن معظمی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.