ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60454
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
  • 432 بازدید
  • ارسال توسط :
درس «شهید حججی» در کتب درسی گنجانده شود

درس «شهید حججی» در کتب درسی گنجانده شود

عباس گودرزی عضو ناظر مجلس در شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حذف مطالب و تصاویر واقعه طبس و 13 آبان از کتب درسی، گفت: حذف چنین مباحثی به معنای غفلت از دشمن است؛ هر ملت و نظام سیاسی که از دشمن غفلت کند […]

عباس گودرزی عضو ناظر مجلس در شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حذف مطالب و تصاویر واقعه طبس و 13 آبان از کتب درسی، گفت: حذف چنین مباحثی به معنای غفلت از دشمن است؛ هر ملت و نظام سیاسی که از دشمن غفلت کند سیلی سختی خواهد خورد.

عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: دانش‌آموزان و مردم باید در جریان جنایت‌های آمریکا و نظام سلطه در دوره‌های مختلف در کشورمان قرار بگیرند.

گودرزی ادامه داد: بنده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رئیس‌جمهور به عنوان رئیس و رئیس بنیاد شهید به عنوان دبیر این شورا انتظار دارم با تجدید نظر در این تصمیم نه تنها این مطالب به کتب درسی بازگردد، بلکه شهید حججی‌ها نیز در کتب درسی به دانش‌آموزان معرفی شود.

وی با اشاره به حذف برخی از مطالب به بهانه ترویج خشونت و یا به دلیل خارج بودن از حوزه درک دانش‌آموزان، گفت: اگر دانش‌‌آموزان از همان مراحل ابتدایی با مفاهیم و اصول انقلاب آشنا نشوند با توجه به عصر ارتباطات و بمباران اطلاعات قطعاً در سنین بالا‌تر آشنا کردن آنها با این اصول و ارزش‌ها دشوار خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: اگر دانش‌آموزان را با این الگو‌ها آشنا نکنیم، قطعا اشخاصی را الگوی خود قرار می‌دهند که هیچ سنخیتی با فرهنگ و باور‌های ما نخواهند داشت.

انتهای‌ پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.