ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60512
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۱۰
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

ورود مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل به یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ ­مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل روز سه شنبه با ورود به عدن در یمن، سفر پنج روزه خود را با هدف افزایش توجهات به این کشور آغاز کرد. مارک لوکاک درباره این سفر […]

ورود مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل به یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ ­مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل روز سه شنبه با ورود به عدن در یمن، سفر پنج روزه خود را با هدف افزایش توجهات به این کشور آغاز کرد.

مارک لوکاک درباره این سفر گفت: «من تصمیم گرفتم تا به یمن سفر کنم چراکه به طور عمیق درباره بحران انسانی این کشور که به وخامت خود ادامه می دهد نگران هستم.»

مقام ارشد سازمان ملل در ادامه افزود این سفر شامل دیدارهایی با مقامات یمنی و همچنین با مردم عادی این کشور که تحت تاثیر جنگ هستند خواهد بود.

وی گفت: «من قصد دارم تا با بسیاری از مردم یمنی دیدار کنم و به نگرانی ها و آرزوهای آنها گوش داده و داستان های آنها را به جامعه بین المللی منتقل کنم.‍»

طبق گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، حامیان حقوق بشر در سال جاری کمک های مستقیمی برای جمعیت بیش از هفت میلیونی کشور یمن که در آستانه قطحی قرار دارند فراهم کرده اند.

این اولین سفر لوکاک به یمن از زمان تصدی این سمت در سازمان ملل است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.