ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60536
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۰۳
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش طلایه داران آفتاب یادواره شهید حججی در بخش مرکزی خاش برگزار شد

همایش طلایه داران آفتاب یادواره شهید حججی در بخش مرکزی خاش برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا امام جمعه شهرستان خاش سه شنبه شب در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی گفت: این شهید بزرگوار اسوه و نمونه ای شاخص از ایثار و فداکاری است.حجت الاسلام غلام رضا دهقان بیان کرد: پیروی از راه پیامبر، بزرگان دین، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا امام جمعه شهرستان خاش سه شنبه شب در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی گفت: این شهید بزرگوار اسوه و نمونه ای شاخص از ایثار و فداکاری است.
حجت الاسلام غلام رضا دهقان بیان کرد: پیروی از راه پیامبر، بزرگان دین، اطاعت از رهبری و تلاش برای حفظ ارزش های اسلام و دفاع از مرزها و آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدیدهای دشمنان از وظایف مهم جوانان ایران اسلامی است.
بخشدار مرکزی خاش نیز با اشاره به اینکه شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم آنان از سرمایه های ارزشمند اسلام و کشور هستند گفت: ادامه راه شهیدان، حراست از مرزها و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی در کنار خدمت کردن به محرومان و اطاعت از ولایت فقیه وظیفه همگان است.
مجتبی شجاعی با ارائه گزارشی از اقدامات دولت در حوزه های مختلف بخش مرکزی خاش اظهار داشت: در این بخش شاهد اقدامات ارزشمندی از سوی دولت بوده ایم که همگی قابل لمس است.
وی توجه به محرومان، حمایت از نخبگان و استعدادهای جوان، حمایت از ورزشکاران، توجه به مقوله های فرهنگی، آموزشی و برنامه ریزی برای رونق دادن به زندگی و معیشت خانوارهای ساکن در مناطق روستایی، عشایری و جامعه شهری را از نیازهای مهم در منطقه برشمرد.
عید محمد قلندرزهی رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش نیز گفت: اقشار مختلف جامعه و از جمله نسل جوان و آینده ساز جامعه و ساکنان روستایی به شدت به حمایت های مسئولان و دلسوزان نیاز دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا در پایان این همایش با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه و شماری از مدیران از نخبگان جوان و ورزشکاران و کارگران سخت کوش در جامعه شهری و روستایی خاش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
خاش در 185کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **3213 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.