ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60585
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۰۵
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح ستاد اربعین شهرداری همدان اجرا می‌شود

طرح ستاد اربعین شهرداری همدان اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید درویشی در بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری از مرکز مدیریت کنترل ترافیک و خدمات شهری شهرداری با موضوع بررسی روند نصب دوربین‌های ثبت تخلف و نظارتی در سطح شهر و هماهنگی استقبال از زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: […]

طرح ستاد اربعین شهرداری همدان اجرا می‌شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید درویشی در بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری از مرکز مدیریت کنترل ترافیک و خدمات شهری شهرداری با موضوع بررسی روند نصب دوربین‌های ثبت تخلف و نظارتی در سطح شهر و هماهنگی استقبال از زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: از 20 روز گذشته کارها در خصوص اربعین شروع شده و دیر شدن ارائه گزارش برای جمعبندی بود.

وی با بیان اینکه اقدامات در سه محور انجام خواهد شد؛ گفت: طرح ستاد اربعین از اول تا 24 آبان‌ماه با نصب المان‌ها، فضاسازی، نصب راهنماهای ورود و خروج زائران، تنظیف سرویس‌های بهداشتی، پارک‌ها و مساجد در مسیر زائران و برپایی موکب‌ها انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه برپایی موکب‌ها با استعلام از پلیس راهور انجام می‌شود؛ افزود: برپایی موکب در میدان بعثت در ایام تاسوعا و عاشورا با مجوز راهنمایی و رانندگی انجام شد.

وی با بیان اینکه طی ایام اربعین در داخل شهر همدان مشکلی در ارائه خدمات نداریم و آمادگی کامل وجود دارد، افزود: طی زمان رفت یک موکب و طی برگشت زائران نیز یک موکب توسط شهرداری مستقر می‌شود؛ سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف نیز موکب‌هایی را در نقاط دیگر به طور جداگانه در مسیر زائران اربعین حسینی برپا خواهند کرد.

درویشی با اشاره به خدمات در قصرشیرین و مرز خسروی، تصریح کرد: 25 دستگاه اتوبوس برای جابجایی و پنج دستگاه اتوبوس نیز در اختیار راهداری قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال کار نظافت مسیر شارع عباس تا پمپ بنزین حله در مسیری به طول هفت تا 15 کیلومتر را از چهارم تا 22 آبان ماه دنبال خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه باید از اقدامات انجام شده و امکانات فراهم شده در مرکز کنترل ترافیک شاهد برخی تغییر رویه‌ها در رفتار شهروندان باشیم، اظهار کرد: باید اقدامات به گونه‌ای باشد که در شهروندان تغییر رویه را از عبور و مرور، فرهنگ و عوامل بازدارنده داشته باشد.

حسین قراباغی با تأکید بر اینکه عامل بازدارندگی را در شهر همدان نمی‌بینم، افزود: انتظار داریم خروجی هزینه‌های صورت گرفته و کار انجام شده، عامل بازدارندگی و فرهنگ سازی داشته باشد.

وی اولین مأموریت این مرکز را کنترل ترافیک دانست و تأکید کرد: نباید این مأموریت فراموش شود؛ باید نقطه‌ای را برای آینده ترسیم کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.