ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60671
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
مردم دامغان یک میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال به مراسم اربعین کمک کردند

مردم دامغان یک میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال به مراسم اربعین کمک کردند

هادی مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مردم دامغان بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی برای برگزاری آیین باشکوه اربعین حسینی کمک کردند، ابراز داشت: سه هزار پتو به ارزش ۸۰۰میلیون ریال، ۵۰۰ مترمربع موکت به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، سه و […]

هادی مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مردم دامغان بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی برای برگزاری آیین باشکوه اربعین حسینی کمک کردند، ابراز داشت: سه هزار پتو به ارزش ۸۰۰میلیون ریال، ۵۰۰ مترمربع موکت به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، سه و نیم تن برنج به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و اهدا ۱۰۰ تخته فرش از جمله مهمترین کمک های اهدایی مردم دامغان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه موکب علی بن موسی الرضا (ع) ظرفیت اسکان دو هزار و ۵۰۰ نفر را دارد، افزود: این موکب در کربلا معلی با طبخ روزانه بیش از ۱۰ هزار وعده غذایی در بین زائران آماده پذیرایی از مشتاق اهل بیت(ع) است.

مسئول موکب علی بن موسی الرضا(ع) دامغان از اعزام ۴۰ نفر خادم موکب علی بن موسی الرضا (ع) به کربلا خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد پنج نفر را خانم و مابقی را آقایان تشکیل دادند که در طول ۱۴ روز اقامت به زائران در قالب اسکان و پذیرایی و پخت نان خدمتگزاری خواهند کرد.

مجد بابیان اینکه برای نخستین بار دستگاه نانوایی سیار به همراه دو گروه نانوا برای استقرار در عراق منظور شده است، تصریح کرد: نانوایی سیار ویژه اربعین حسینی به صورت موقت ۱۵ تا ۲۰ روز دایر خواهد شد و در این راستا برای پخت نان ۲۵۰ کیسه آرد نیز پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۹۰ تن اقلام مصرفی توسط ۱۰ کامیون روز گذشته با هدف اطعام و اسکان زائران اربعین حسینی از دامغان بارگیری و به مقصد کربلا معلی فرستاده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.