ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60689
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
فشارهای آمریکا، قدرت ایران را چند برابر کرد

فشارهای آمریکا، قدرت ایران را چند برابر کرد

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه قم گفت: تحریم‌ها و فشارهای آمریکا، قدرت دفاعی ایران و نفوذ ما را در منطقه چند برابر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله «سیدهاشم حسینی‌بوشهری» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی قدس، با بیان این مطلب، افزود: اراجیف و […]

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه قم گفت: تحریم‌ها و فشارهای آمریکا، قدرت دفاعی ایران و نفوذ ما را در منطقه چند برابر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله «سیدهاشم حسینی‌بوشهری» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی قدس، با بیان این مطلب، افزود: اراجیف و سخنان سخیف ترامپ از روی عصبانیت است، چون ایران توانسته آمریکا را در سطح جهان رسواتر کند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز محور مقاومت در منطقه است، از این‌رو آمریکائی‌ها حق دارند عصبانی باشندف امروز آمریکا در دنیا تنهاتر از همیشه است و این جز عظمت ملت ایران معنای دیگری ندارد.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: آمریکا قصد داشت اهداف شوم خود را در مورد انقلاب اسلامی پیاده کند اما با اراده خدا و تدابیر مسئولان این فتنه‌ها به سرانجامی نرسید.

وی اظهار کرد: امروز قدرت آمریکا در سطح جهان رو به افول است، داعش نیز در منطقه با شکست جدی مواجه شده است از این‌رو آمریکائی‌ها برای این‌که از غافله عقب نمانند می‌گویند ما نیز در سرکوب داعش نقش داریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم، ادامه داد: این در حالی است که آن‌ها می‌خواستند داعش را روبروی ملت ایران قرار دهند اما در این هدف نهایی نیز موفق نشدند.

وی تصریح کرد: انقلاب ما با امدادهای غیبی پیروز شد و تداوم یافت و تا نابودی دشمنان به راه خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: شاید آمریکائی‌ها جنگی را بر ما تحمیل نکنند اما اهداف شومی را در سر می‌پرورانند، از این‌رو ما باید همیشه در میدان بمانیم تا دشمن جرأت پیدا نکند علیه ملت اقدام کند، امروز کرکوک با اراده ارتش عراق و اراده انقلاب ما آزاد شد.

اربعین نماد عظمت تشیع در جهان است/مسئولان رفاه زائران را فراهم کنند

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به ضرورت تلاش مسئولان در برپایی راهپیمایی بزرگ اربعین افزود: اربعین نماد قدرت و عظمت تشیع در جهان است از این‌رو باید ظرفیت‌های عظیمی برای این مراسم بزرگ اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: همه باید با همدلی و تعاون زمینه انجام این مراسم معنوی را فراهم کنیم و از سوی دیگر با تبلیغ معارف دین در احیای ارزش‌های دینی سهیم باشیم.

حسینی‌بوشهری خاطرنشان کرد: افزایش هزینه‌های تردد به کربلا در اربعین حسینی باید بازنگری شود از مسئولان انتظار داریم رفاه بیشتری را برای زائران فراهم کنند.

وی گفت: به همت مسئولان باید سنت‌های ارزشمند را در میان جوانان نهادینه کنیم و از همه توان و ظرفیت‌ها برای حضور مردم در اربعین حسینی استفاده کنیم.

امام جمعه قم هم‌چنین با اشاره به سالگرد شهادت حاج مصطفی خمینی و برگزاری مراسم مختلف در این هفته افزود: ایشان همراه امام خمینی(ره) در بسیاری از صحنه‌ها بود و با شهادت خود جان تازه‌ای به نهضت انقلاب اسلامی بخشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.