ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60729
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۳۸
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :

فعال شدن مجمع فاطمیون در چهار شهر کردستان

سعیده لشکری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این مجمع در چهار شهرستان سنندج، بیجار، قروه و کامیاران فعال شد. وی با اشاره به اهداف و شرح یف این مجمع افزود: همفکری و همگرایی در مورد مسائلی که به نوع ساازی مرتبط به […]

سعیده لشکری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این مجمع در چهار شهرستان سنندج، بیجار، قروه و کامیاران فعال شد.

وی با اشاره به اهداف و شرح یف این مجمع افزود: همفکری و همگرایی در مورد مسائلی که به نوع ساازی مرتبط به حوزه بانوان و خانواده است شامل مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، برنامه ریزی برای ارتقای سطح معارفی و فرهنگی – دینی بانوان با رویکرد هیأتی، برنامه‌ریزی برای تشکیل همایش‌ تشکل‌های بانوان به صورت متمرکز و باشکوه با مناسبت‌های مختلف و با اولویت مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه ریزی برای حضور بانوان در عرصه های اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری از اهداف فعال شدن این مجمع است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در این مجمع اعضا متعهد می‌شوند در تمامی زمینه‌های مورد نیاز براساس نظر شورای مرکزی و طبق صورتجلسه مجمع کلیه افراد و امکانات تحت پوشش خود را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده به کار گیرند و از هیچ گونه همکاری دریع نورزند.

وی یادآور شد: در طول سال دو بار جلسه شورای استانی مجمع تشکیل و در حضور اعضا درباره چگونگی ارتقای فعالیت و بررسی عملکرد مجامع شهرستانها تبادل نظر می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.