ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60734
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۰۷
  • 390 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از مادران شهداء با حضور مادر شهید محسن حججی در دانشگاه شهرکرد

تجلیل از مادران شهداء با حضور مادر شهید محسن حججی در دانشگاه شهرکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، مراسم تجلیل از مادران سه شهیدی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود. به همت معاونت دانشجویی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری ویژه بسیج دانشجویی و مشارکت دفتر نهاد نمایندگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، مراسم تجلیل از مادران سه شهیدی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

به همت معاونت دانشجویی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری ویژه بسیج دانشجویی و مشارکت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهرکرد و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، طی مراسمی در روز دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۶ ازمادران سه شهیدی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل می شود.

دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد هدف از برگزاری این برنامه را تجلیل از فداکاری و ایثار خانواده های شهدا و ادای دین دانشگاهیان نسبت به مقام شامخ شهدا دانست و افزود: اجرای چنین برنامه شاخصی، عطر و بوی شهادت را در استان و دانشگاه منتشر می‏‌کند و همه ما را از برکات دنیوی و اخروی آن بهره‌مند می سازد.

گفتنی است، این برنامه با حضور مقامات استانی و میهمانان ویژه چون مادر بزرگوار شهید محسن حججی، سیدناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جا ماند و فرزند شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.