ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60745
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موکب در ایام اربعین حسینی توسط بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور

برپایی موکب در ایام اربعین حسینی توسط بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، برای اطلاع از برنامه‌های امسال موکب وفاق سبز علوی با امیرحسین رستمی مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور به گفت‌وگو پرداختیم. فارس: برنامه‌های ویژه امسال موکب وفاق سبز علوی چیست؟ بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در راستای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، برای اطلاع از برنامه‌های امسال موکب وفاق سبز علوی با امیرحسین رستمی مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور به گفت‌وگو پرداختیم.
فارس: برنامه‌های ویژه امسال موکب وفاق سبز علوی چیست؟
بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: مسئولین تا آنجا که می‌توانند تسهیلات لازم را برای زائرین اربعین فراهم کنند، امسال نیز همچون سال های پیش با کمک‌ها و نذورات خیرین، به مدت یک هفته در کربلای معلی از تاریخ 7 الی 20 آبان، خدمت ‌رسانی به زائرین اربعین حسینی را در قالب برپایی موکب با برنامه‌های پذیرایی و فرهنگی به انجام خواهد رساند؛
برنامه پذیرایی شامل: چای، انواع دمنوش (زعفران، دارچین، هل و آویشن)، کیک، آب وغذا می‌باشد و از آنجا که همه اقدامات برای پذیرایی از زائرین مقدمه‌ای برای انجام کارهای فرهنگی در موکب است برنامه‌های فرهنگی چون: طرح ختم قرآن، توزیع دعا (زیارت عاشورا و زیارت اربعین)، سقایی آب، اسپند، گلاب پاشی، پخش مداحی و توزیع بروشور سه زبانه احادیث اربعین در موکب انجام می‌شود.
فارس: چند نفر در موکب وفاق سبز علوی به زائرین خدمت رسانی می‌کنند؟
تعداد افرادی که از شهر تهران برای خدمت رسانی در این موکب به کربلا اعزام می‌شوند حدود 20 نفر هستند، اما تعدادی افراد هم در شهر کربلا به موکب می‌پیوندند و موکب نیز در شهر کربلا، در محل سابق کنسولگری ایران قرار دارد.
فارس: آیا امکان رصد برنامه‌های موکب توسط خیرین وجود دارد؟
بله، به منظور اطلاع رسانی مناسب برنامه‌ها و فعالیت های روزانه موکب سایت www.mokebvefagh.ir راه‌اندازی شده است. همچنین پخش زنده فعالیت خادمین موکب از طریق این سایت، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام موسسه قابل ملاحظه می‌باشد.
فارس: مردم از چه طریقی می‌توانند به موکب وفاق سبز علوی کمک کنند؟
خیرین می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت بانک مهر 3929 0000 7370 6063 بنام خیریه وفاق سبز علوی کشور واریز کنند. همچنین برای ارسال کمک‌های کالایی و غیر نقدی خود می‌توانند با دفتر موسسه به شماره 42-88321940 تماس بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.