ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60754
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب اریسمان نطنز روزانه به بیش از سه هزار نفر خدمات می دهد

موکب اریسمان نطنز روزانه به بیش از سه هزار نفر خدمات می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛ مسئول موکب امام حسین (ع) اریسمان امروز از تعیین آدرس دقیق این موکب و ظرفیت اسکان و پذیرایی از زائران همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد. مرتضی کوثری افزود: بنابر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛ مسئول موکب امام حسین (ع) اریسمان امروز از تعیین آدرس دقیق این موکب و ظرفیت اسکان و پذیرایی از زائران همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد.

مرتضی کوثری افزود: بنابر هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، موکب امام حسین (ع) اریسمان در ایام پیاده روی اربعین حسینی در شارع میثم تمار، نزدیکی خیابان علقمه، بین هتل رازان و هتل الغرابی و در ساحت ام البنین (س) در کربلای معلی استقرار خواهد یافت.

وی گفت: این موکب در کنار موکب حضرت ابوالفضل (ع) نطنز و در فاصله ۵۵۰ متری از حرم حضرت عباس (ع) واقع شده است.

مسئول موکب امام حسین (ع) اریسمان به ظرفیت اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: موکب امام حسین (ع) اریسمان در این ایام به طور کلی در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به طور متوسط به بیش از سه هزار نفر از زائران حضرت سیدالشهداء (ع) خدمات ارائه خواهد داد.

کوثری با بیان این که کاروان ارزاق و اقلام این موکب چهارم آبان ماه به سوی کربلا عزیمت کرد، خاطرنشان کرد: موکب امام حسین (ع) اریسمان ظرفیت اسکان ۵۰۰ نفر از زائرین اربعین حسینی را نیز دارا است که از این تعداد ۳۰۰ نفر برای برادران و مابقی برای خواهران در نظر گرفته شده است.

امسال نیز مانند سال گذشته چهار موکب حسینیه مرکز شهر نطنز، حسینیه مرکز شهر بادرود، موکب روستای ده آباد و موکب روستای اریسمان در کربلا حضور خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.