ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60790
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
نیروهای عراقی به ۵ کیلومتری مرکز «القائم» رسیدند/ ۷ درصد تا پاکسازی کامل بزرگترین استان عراق + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای عراقی به ۵ کیلومتری مرکز «القائم» رسیدند/ ۷ درصد تا پاکسازی کامل بزرگترین استان عراق + نقشه میدانی و تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش، بسیج مردمی، عشایر اهل سنت و پلیس فدرال عراق در سومین روز عملیات پاکسازی غرب استان الانبار به پیشروی ها از محور شمال شرق منطقه « عکاشات» ادامه دادند و توانستند خود را به ۲۵ کیلومتری جنوب غرب شهر القائم برسانند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش، بسیج مردمی، عشایر اهل سنت و پلیس فدرال عراق در سومین روز عملیات پاکسازی غرب استان الانبار به پیشروی ها از محور شمال شرق منطقه « عکاشات» ادامه دادند و توانستند خود را به ۲۵ کیلومتری جنوب غرب شهر القائم برسانند.

از محور شرق شهر القائم هم خبر می رسد، نیروهای عراقی با ادامه پیشروی ها در غرب کارخانه فسفات موفق شدند خود را به ۵ کیلومتری مرکز شهر القائم از این محور برسانند و دهها تن از عناصر تروریستی داعش را کشته و زخمی کنند.

در جریان عملیات امروز نیروهای عراقی، روستاهای « النزوه، والنهیه، العماری، الطزالیه و ورتاجه» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد؛ تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده، کشف هسته های خاموش گروه تروریستی داعش و خنثی سازی تله های انفجاری به کار گذاشته شده، بخشی دیگر از عملیات امروز نیروهای عراقی بود.

در ساعت های گذشته، یگان توپخانه و موشکی بسیج مردمی عراق هم به شدت مواضع گروه تروریستی داعش را در حومه شهر القائم هدف قرار داد؛ ۵ خودروی انتحاری هم در عملیات عصر امروز نیروهای عراقی منهدم شد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای عراقی در حال فراهم کردن شرایط برای شروع مرحله سوم عملیات پاکسازی غرب استان الانبار هستند و به نظر می رسد فردا عملیات پیشروی به سمت شهر القائم آغاز شود.

 تروریست های داعش در گذرگاه القائم از محور جنوب غرب،جنوب،جنوب شرق و شرق در محاصره نیروهای عراقی هستند و فقط از محور شمالی  و شمال شمال شرق می توانند به سمت خاک سوریه و جنوب استان نینوا متواری شوند.

از محور غربی شهر الحدیثه هم خبر می رسد، نیروهای عراقی به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست های داعش در منطقه « راوه» و مناطق حومه رودت فرات هستند؛ در این محور هم دهها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای عراقی در سومین روز عملیات پاکسازی غرب استان الانبار توانستند حدود هزار و ۶۷۰ کیلومتر از مساحت آلوده را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند.

با پاکسازی های صورت گرفته، در حال حاضر حدود ۷ درصد از کل استان الانبار از جمله مناطق راهبردی « القائم و العبید» تحت اشغال  گروه تروریستی است؛  تاکنون ۲۲ هزار و ۷۰ کیلومتر مربع از مناطق الوده به کنترل نیروهای عراقی درآمده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.