ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60829
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۵۲
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
استقرار 37 موکب و ایستگاه صلواتی در همدان/ آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستیم

استقرار 37 موکب و ایستگاه صلواتی در همدان/ آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستیم

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشارکت استان متبوعش در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: استان همدان در زمینه مشارکت برای برنامه‌های اربعین حسینی دو وظیفه مهم دارد. وی ادامه داد: تامین امکانات و تجهیزات لازم برای زائران استان همدان و همچنین زائرانی […]

نیکبختمحمدناصر نیکبخت استاندار همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشارکت استان متبوعش در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: استان همدان در زمینه مشارکت برای برنامه‌های اربعین حسینی دو وظیفه مهم دارد.

وی ادامه داد: تامین امکانات و تجهیزات لازم برای زائران استان همدان و همچنین زائرانی که در این مسیر تردد می‌کنند، یکی از این وظایف است.

نیکبخت با اشاره به انتخاب همدان به عنوان معین استان کرمانشاه و مرز خسروی، تاکید کرد: باید استان همدان آمادگی لازم برای کمک و پشتیبانی از زائرانی که قصد تردد از این مرز را دارند، داشته باشد.

استاندار همدان درباره استقرار موکب‌ها در این استان، گفت: ۳۷ موکب و ایستگاه صلواتی در همدان استقرار یافته‌اند، همچنین پشتیبانی و تامین تجهیزات لازم برای ۱۰ موکب در کربلا و نجف اشرف را برعهده داریم.

وی بیان کرد: ۱۰ کمیته خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف در سطح استان همدان تشکیل شده و در حال انجام فعالیت‌های لازم هستند.

نیکبخت خاطر نشان کرد: برای بیش از ۳۲ هزار نفر امکان اسکان اضطراری در استان همدان در نظر گرفته شده، همچنین تیم‌های هماهنگ کننده در حوزه مختلف اعم از اسکان، تغدیه، بهداشت و درمان از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی برخوردار هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.