ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60874
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۰۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

میزبانی موکب های کمیته امداد استان کرمانشاه از زوار اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حسین خدرویسی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام آمادگی موکب های این نهاد برای میزبانی از زوار حسینی، گزارشی از چگونگی اعزام مددجویان به کربلای معلی در اربعین اباعبدالله الحسین(ع) ارائه کرد. مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حسین خدرویسی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام آمادگی موکب های این نهاد برای میزبانی از زوار حسینی، گزارشی از چگونگی اعزام مددجویان به کربلای معلی در اربعین اباعبدالله الحسین(ع) ارائه کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به منظور بهره مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده روی اربعین حسینی هرساله مددجویانی را به کربلای معلی اعزام و موکب های را نیز به منظور میزبانی از زوار امام حسین(ع) مستقر می کند، گفت: امسال موکب های کمیته امداد استان کرمانشاه در چهار شهرستان آماده میزبانی از از زوار اربعین حسینی است.

خدرویسی با بیان اینکه موکب های کمیته امداد با مشارکت خیران و نیکوکاران برپا خواهند شد، عنوان کرد: موکب های کمیته امداد از هشتم آبان ماه پیش رو در شهرستان های قصرشیرین، دالاهو، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب برپا و تا بیستم آبان میزبان زائران حسینی خواهد بود.

وی همچنین با یادآوری اینکه امسال دو هزار مددجو در مراسم پیاده روی اربعین حضور خواهند یافت و تا پایان سال جاری نیز سه هزار مددجوی دیگر با مشارکت خیران به کربلای معلی مشرف خواهند شد، بیان کرد: کمیته امداد به هریک از این مددجویان هدیه سفر ۳۰۰ هزار تومانی پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این نهاد به منظور تامین هزینه سفرهای زیارتی مددجویان نیازمند کمک های مردمی است، ادامه داد: خیران نیکوکار می توانند برای مشارکت در اعزام مددجویان به کربلای معلی کد #۰۸۳*۸۸۷۷* را طریق گوشی های همراه شماره گیری و یا کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۴۷۱۵۱۹۱۰۰۰ نزد بانک صادرات واریز کنند.

خدرویسی عنوان کرد: همچنین خیران نیک اندیش می توانند به آدرس الکترونیکی  http://shogheziarat.ir  و یا دفاتر این نهاد مراجعه  و به هر میزان که بخواهند کمک های خود را برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی اهدا می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.