ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60901
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۵۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
۴۶ مزدور سعودی هدف تک تیراندازان ارتش یمن قرار گرفتند

۴۶ مزدور سعودی هدف تک تیراندازان ارتش یمن قرار گرفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «المسیره»، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ۴۸ ساعت گذشته مواضع نظامیان سعودی و مزدوران وابسته به این کشور در جبهه های متعدد در یمن را هدف حملات توپخانه ای و موشکی خود قرار داده اند. بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «المسیره»، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ۴۸ ساعت گذشته مواضع نظامیان سعودی و مزدوران وابسته به این کشور در جبهه های متعدد در یمن را هدف حملات توپخانه ای و موشکی خود قرار داده اند.

بر اساس این خبر منابع نظامی اعلام کرده اند که موشک های کاتیوشا و توپخانه ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی در جیزان را هدف قرار داده و خسارت های زیادی به آن وارد کرده است.

یک منبع نظامی در استان تعز اعلام کرده که در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن به «التبه الحمراء» در جنوب «مفرق موزع» شماری از نظامیان و مزدوران وابسته به عربستان کشته شده و تجهیزات نظامی آنها نیز منهدم شده است.

در حالی که در طول چند روز گذشته منابع امنیتی خبر داده بودند که ۲۱ مزدور وابسته به عربستان در عملیات تک تیراندازهای ارتش یمن در جبهه «صرواح» و «نهم» و «شبوه» و تعدادی از جبهه های تعز کشته و خمی شده اند، بر اساس گزارش های خبری در عملیات های دو روز گذشته در جبهه های مختلف نبرد با مزدوران وابسته به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان ، دست کم ۲۵ مزدور مورد هدف تک تیراندازهای ارتش یمن قرار گرفته اند.

به این ترتیب تک تیراندازهای ارتش یمن و نیروهای انصار الله در یک هفته گذشته ۴۶ مزدور وابسته به عربستان را هدف قرار داده اند که شماری از آنها کشته و تعداد دیگری زخمی شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.