ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6093
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
  • 471 بازدید
  • ارسال توسط :
حجت الاسلام آل‌هاشم با خانواده شهید ارتشی مدافع حرم دیدار کرد

حجت الاسلام آل‌هاشم با خانواده شهید ارتشی مدافع حرم دیدار کرد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آجا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در شهرستان تبریز با همسر شهید سروان صادق شیبک، اولین شهید مدافع حرم ارتش دیدار و با اهدای لوحی از وی تجلیل کرد. در این دیدار امیر […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آجا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در شهرستان تبریز با همسر شهید سروان صادق شیبک، اولین شهید مدافع حرم ارتش دیدار و با اهدای لوحی از وی تجلیل کرد.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم زهیر مالکی فرمانده تیپ 121 شهید فروزند تبریز، حجت الاسلام موسوی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمال غرب ارتش، فرمانده حفاظت اطلاعات منطقه و جانشین قرارگاه لشکر21 حمزه آذر بایجان وی را همراهی کردند.

گفتنی است رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چندی پیش نیز با پدر این شهید والامقام در استان گلستان دیدار و با اهدای لوحی به پدر بزرگوار این شهید از خانواده این شهید والامقام تقدیر کرد.

یادآور می‌شود، سروان صادق شیبک به همراه چند تن از دیگر دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، فروردین ماه امسال حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن