ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61001
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
  • 227 بازدید
  • ارسال توسط :
70 دستگاه اتوبوس از استان گلستان به مرز مهران اعزام شد

70 دستگاه اتوبوس از استان گلستان به مرز مهران اعزام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی میقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمل و نقل زائران اربعین در استان اندیشیده شده است. وی افزود: 70 دستگاه اتوبوس تا ساعت 24 شب گذشته از مقصد گلستان به مرز مهران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی میقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمل و نقل زائران اربعین در استان اندیشیده شده است.

وی افزود: 70 دستگاه اتوبوس تا ساعت 24 شب گذشته از مقصد گلستان به مرز مهران اعزم شده و هم‌چنین تجهیزات 11 موکب استان در کربلا و شهرهای دیگر نیز با 46 دستگاه انواع کامیون‌ها به مرز ارسال شد.

میقانی بیان داشت: در این میان برخی از برداران اهل سنت نیز کامیون‌های خود را برای اینکار در اختیار قرار دادند که باید از آنها صمیمانه قدردانی کرد. 5 دستگاه اتوبوس نیز خادمان موکب‌ها را به صورت رایگان جابه جا کردند که نشان‌دهنده حس همکاری و اردات این افراد به اهل بیت(ع) است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به آمارهای حج و زیارت درباره زائران گلستان اربعین اظهار داشت: طبق اعلام این سازمان 16 هزار و 500 نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که پاسپورت 15 هزار و 500 نفر برای صدور ویزا ارسال شد.

وی یادآور شد: سال گذشته 788 دستگاه اتوبوس از گلستان به مقصد مهران در ایام اربعین خلاصه وضعیت دریافت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به آمادگی نفرات و تجهیزات برای اجرای طرح راهداری زمستانه اظهار داشت: اورهال ماشین آلات و خریداری شن و نمک انجام و برنامه ریزی های لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: با همه مشکلاتی که با آن رو به‌رو هستیم هدف اصلی ما خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بوده و هست.

میقانی با اشاره به ابلاغ تخصیص بخشی از اعتبارات خسارت سیل مردادماه در منطقه دهنه محمدآبادکتول و زرین گل گفت: 650 میلیون تومان از محل ماده 10 و 12 برای ترمیم راه‌ها، پل‌ها و غیره ابلاغ شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.