ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61039
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
  • 190 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمن در جنگ نرم جوانان را هدف گرفته است

دشمن در جنگ نرم جوانان را هدف گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره 114 شهید دانش‌آموز نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعدازاینکه در جنگ مستقیم و نظامی نتوانستند ملت ایران اسلامی را تسلیم کنند امروز با جنگ نرم و فرهنگی درصدد ضربه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره 114 شهید دانش‌آموز نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعدازاینکه در جنگ مستقیم و نظامی نتوانستند ملت ایران اسلامی را تسلیم کنند امروز با جنگ نرم و فرهنگی درصدد ضربه زدن به‌نظام اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌هایی که آن‌ها انجام داده‌اند بر روی نسل جوان جامعه هدف‌گذاری کرده‌اند و در این جنگ می‌خواهند جوانان را نسبت به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌توجه کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این برنامه‌ریزی‌ها وظیفه همه ما را سنگین‌تر می‌کند چون امروزه جبهه استکبار با در دست داشتن فناوری‌های گسترده طراحی‌های گسترده‌ای انجام داده است و باید در این راه هوشیار باشیم.

وی بیان داشت: نسل جوان ما در دوران دفاع مقدس مانند شهید حسین فهمیده با بصیرت و درک درست از موقعیت؛ درراه انقلاب اسلامی به شهادت رسید و ما امروز باید پاسدار این ارزش‌ها باشیم ونام و یاد شهیدان معزز انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و به راه آن‌ها ادامه بدهیم.

مغیثی گفت: فضای مجازی امروز خطر بسیار بزرگی است که اگر از آن به‌خوبی استفاده نشود مشکلات زیادی را برای نسل جوان به وجود می‌آورد و جوانان دانش‌آموزان را باید در برابر تهدیدهای نرم دشمن در این زمینه آگاه و مصون کنیم.

 

1450679

 

وی بیان داشت: دشمن در جنگ نرم درصدد بی‌هویت کردن نسل جوان جامعه است و عقاید و ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است.

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: شهید حسین فهمیده در عین اینکه سن و سالی نداشت با گذشتن از جان خود درس بزرگی به همه ما داد و ما امروز باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد شهیدان عزیز کشورمان یکی از راه‌هایی است که می‌تواند نسل جوان را بافرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی بیشتر آشنا کند.

کریمی گفت: باید مراقب نیرنگ‌ها و تحرکات دشمن در فضای مجازی و در جنگ نرم دشمن باشیم چون اگر در این راه غفلت کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.