ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61052
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش و سپاه یک نیروی واحد تحت فرماندهی رهبر انقلاب هستند/ آمریکا در مقابل ایران عاجز است

ارتش و سپاه یک نیروی واحد تحت فرماندهی رهبر انقلاب هستند/ آمریکا در مقابل ایران عاجز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد عصر امروز در همایش وحدت و اخوت سپاه و ارتش اظهار کرد: این همایش بسیار خوب و به موقع برگزار شد البته وحدت سپاه و ارتش  برای مردم پنهان نیست اما دشمن خیالات واهی در ذهنش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد عصر امروز در همایش وحدت و اخوت سپاه و ارتش اظهار کرد: این همایش بسیار خوب و به موقع برگزار شد البته وحدت سپاه و ارتش  برای مردم پنهان نیست اما دشمن خیالات واهی در ذهنش می‌پروراند و به دنبال اختلاف‌افکنی در نیروهای مسلح ما است غافل از اینکه سپاه و ارتش یک نیروی واحد با فرماندهی مقام معظم رهبری هستند و این همایش‌ها خیال‌بافی‌های آن‌ها را برهم می‌زند و نشان می‌دهد که نیروهای مسلح ما دست در دست هم پای این کشور و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما سه اصل دارد، افزود: قانون اساسی، ولایت فقیه،  ایستادگی در مقابل استکبار جهانی سه اصل قطعی انقلاب است و همه انسان‌های مؤمن اعم از نیروهای مسلح پیرو این سه اصل، تحت فرمان مقام معظم رهبری وظایف خود را به نحو احسن در قبال دوست و دشمن انجام می‌دهند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آیه 29 سوره مبارکه فتح، گفت: ویِژگی همراهان پیامبر(ص) این است که در درجه اول با دشمنان سرسخت و خشن هستند، دوم اینکه نسبت به مؤمنان مهربانند و اهل عبادت‌اند و چهره آن‌ها نورانی است؛ همین ویژگی‌ها نیز برای یاران پیامبر در کتب آسمانی گذشته آمده است.

وی ادامه داد: در ادامه این آیه خداوند متعال می‌فرماید در انجیل ویژگی یاران پیامبر را این‌گونه ذکر کردیم، مانند درختی که از زمین سر برمی‌آورند و خیلی زود رشد می‌کند و نیازی به کمک دیگر برای ایستادن ندارد.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: نیروی مسلحی که حتی گلوله آرپی‌جی هم بلد نبود بسازد الان هواپیما می‌سازد، موشکی می‌سازد که بعد از پیمودن 2 هزار کیلومتر دقیق به هدف بخورد که نشان از ایمان نیروهای مسلح ماست.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان یقین دارند ما در انرژِی هسته‌ای به دنبال کار غیرقانونی نیستیم و بمب اتمی نمی‌سازیم اما در هیچ زمینه‌ای نمی‌خواهند پیشرفت ما را ببینند، مگر رئیس جمهور آمریکا نبود که می‌گفت من اگر بتوانم پیچ و مهره انرژی هسته‌ای را در ایران باز کنم این کار را می‌کنم.

امام جمعه اصفهان گفت: برای چه حکام  سعودی با ما دشمنی می‌کنند؟ آن‌ها از انقلاب مردم ایران می‌ترسند و برای این می‌ترسند که مردم آن‌ها بفهمند دوران حکومت‌های پادشاهی گذشته و خوف این را دارند، آن فهمی که ملت ایران پیدا کرده‌اند را ملت‌های دیگر هم پیدا کنند.

وی با اشاره به سخنان یکی از تحلیل‌گران آمریکایی که می‌گفت ایران دارد ما را از منطقه بیرون می‌کند، گفت: دوران ابرقدرتی آمریکا گذشته، زمانی بود که آمریکایی‌ها  با فتنه‌انگیزی در کشورها حکومت‌ها را تغییر می‌دادند اما الان به اذعان خودشان در مقابل ایران  عاجزند.

طباطبایی‌نژاد افزود: کسینجر سیاست‌مدار پیر آمریکایی به ترامپ می‌گوید «اگر می‌خواهی جلوی نفوذ ایران را بگیری باید داعش را تقویت کنی»، آن‌ها این کار را کردند و به اسم مبارزه با داعش در منطقه به آن‌ها تجهیزات می‌رساندند و این مسئله در سلاح‌های به غنیمت گرفته شده از داعش توسط ارتش سوریه کاملاً مشهود است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند ایران در منطقه زلزله ایجاد کرده و در کشورهای مختلف دخالت می‌کند اما ما بر اساس قوانین بین‌الملل با اجازه دولت‌های عراق و سوریه در این کشورها حاضر شده‌ایم و کمک مستشاری می‌دهیم، دخالت را آن‌هایی می‌کنند که بدون اجازه دولت قانونی یک کشور وارد خاک آن‌ها شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان داشت: دخالت را آن‌هایی می‌کنند که می‌گویند ایران بعد از داعش نباید در سوریه بماند و هر روز به دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید در منطقه هستند؛ به آن‌ها چه که ایران در کجا بماند و یا نماند، می‌خواهند موج تبلیغات منفی را علیه ایران راه بیندازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست دشمنان در منطقه مانند معاویه است، به نظر بنده اگر امام حسن (ع) با معاویه صلح نمی‌کرد معاویه، ایشان و خاندان اهل‌بیت را به شهادت می‌رساند و بعد از آن، همه‌جا را سیاه‌پوش می‌کرد و خودش هم عزاداری می‌کرد و یک عده‌ای را هم به جرم جنگ با اهل‌بیت به قتل می‌رساند؛ امروز هم می‌بینید آنهایی که گروه‌های تروریستی را ساختند به اسم مبارزه با آن، مردم بی‌گناه را در منطقه به قتل می‌رسانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.