ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6111
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
اتمام فاز نخست موزه دفاع مقدس اصفهان تا پایان سال 95/ محتوای موزه به صورت فصلی به‌روزرسانی می‌شود

اتمام فاز نخست موزه دفاع مقدس اصفهان تا پایان سال 95/ محتوای موزه به صورت فصلی به‌روزرسانی می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: موزه دفاع مقدس اصفهان دارای 6500 مترمربع زیربنا است که فاز نخست این پروژه که مربوط به مسائل زیرساختی می‌شود […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: موزه دفاع مقدس اصفهان دارای 6500 مترمربع زیربنا است که فاز نخست این پروژه که مربوط به مسائل زیرساختی می‌شود تا پایان سال 1395 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به محتوای ثابت برخی از موزه‌های دفاع مقدس در سراسر کشور افزود: با آسیب شناسی انجام شده از سایر موزه‌های دفاع مقدس در کشور، تصمیم بر این شد که بخش‌های از موزه دفاع مقدس اصفهان به صورت دیجیتالی باشد تا با قابلیت به روز رسانی آن به صورت فصلی، بتوان مخاطبان را برای دفعات بیشتر به موزه جذب کرد چراکه تجربه نشان داده اکثر بازدید کنندگان، یک بار از موزه دیدن می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان بیان کرد: پروژه موزه دفاع مقدس باید در دهه 80 به بهره‌برداری می‌رسید و این مطالبه مسئولان و مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران سراسر استان است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان تاکنون 70 شهید مدافع حرم را تقدیم دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) کرده است، تصریح کرد: از این تعداد، 45 شهید مربوط به تیپ فاطمیون و از شهدای افغان و 25 شهید از بسیجیان، پاسداران و پیشکسوتان دفاع مقدس هستند.

سردار شیروانیان با اشاره به جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم، همانند حضرت زینب(س) می‌توانند پیام‌رسان رسالت شهدای مدافع حرم در جامعه باشند، شهدای مدافع حرم، با هوشیاری و با شرکت در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) با تفکیری‌ها که به صورت نیابتی در منطقه می‌جنگند، از مرز و بوم کشور دفاع کنند.

وی تصریح کرد: خون شهدای مدافع حرم سبب شد تا روحیه سلحشوری در جوانان و نوجوانان ما زنده شود، از سوی دیگر دشمن هیچگاه تصور نمی‌کرد در عراق و سوریه با دفاع مردمی مواجه شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن