ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6113
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
شورای اسلامی شهر اصفهان به احترام شهدای مدافع حرم قیام کردند

شورای اسلامی شهر اصفهان به احترام شهدای مدافع حرم قیام کردند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، یکصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر امروز مطابق صبح شنبه‌های گذشته آغاز شد اما این هفته اعضای شورای شهر علاوه بر شهردار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مهمانان ویژه‌ای داشتند؛ […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، یکصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر امروز مطابق صبح شنبه‌های گذشته آغاز شد اما این هفته اعضای شورای شهر علاوه بر شهردار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مهمانان ویژه‌ای داشتند؛ مهمانانی که بعضی‌هایشان همشهری بودند و بعضی دیگرشان از یک کشور دوست و همسایه اما نقطه مشترکشان انسانیت و غیرت اسلامی بود.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، میزبان خانواده 21 شهید مدافع حرم بودند، شهدایی که کیلومترها دورتر از خانه و مرزهای کشورشان اما به خاطر اعتقاد و وطنشان خونشان به دست بدترین انسان‌ها بر زمین شام بلا جاری شد.

در میان شهدای اصفهان اسامی برخی از شهدا کمی متفاوت بود، تفاوتی که نشان از تعلق به یک مرز و بوم دیگر داشت اما در جلسه شورای اسلامی شهر طوری اسامی درهم خوانده می‌شد که کسی تفاوتی میان تقدیر از خانواده شهید ایرانی با خانواده شهید افغانی حس نمی‌کرد.

شهدای افغانی که ذیل عنایت حضرت زهرا (س) در تیپ فاطمیون به مقابله با لشکر ظلم رفته‌اند و به گفته سردار شیروانیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، تاکنون تعدادشان بیش از شهدای اصفهانی است و توانسته‌اند گوی سبقت را از هم‌وطنان ما بربایند.

پیش از تقدیر از مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم، کلیپی به یاد این شهدا در صحن علنی شورا پخش شد، قطعه فیلمی از خاطرات همسران شهدایی که بعضی‌شان هنوز حتی پیکر همسر شهیدشان را ندیده‌اند و یا جوان افغانی که از رهبر انقلاب تقاضا می‌کند اجازه رفتن به شام را از مادرش بگیرد.

به گفته اعضای شورای شهر به دلیل کمبود مکان، تنها از خانواده‌های شهدایی دعوت شده بود که در اصفهان حضور داشتند و شهرستانی‌ها از این مراسم سهمی نداشتند که کاش شهرستانی بودنشان دلیلی بر دیده نشدنشان نباشد.

شهید ابوالفضل شیروانیان، شهید حمیدرضا دائی تقی، شهید مسلم خیزاب، شهید سجاد مرادی، شهید محمدرضا ابراهیمی، شهید علی شاه سنایی، شهید حسین رضایی، شهید عبدالمهدی کاظمی، شهید حسن جعفری، شهید محمد نادر اخلاقی، شهید سیداسداله کمالی، شهید نسیم محمدی، شهید محمد حسینی، شهید سید مصطفی حسینی، شهید دادمحمد رحیمی، شهید حسن مرادی، شهید سید مهدی سلمانی، شهید علیرضا ناظری، شهید سید احمد ترابی، شهید محمدتقی باقری و شهید قربانعلی سلطانی؛ 21 شهیدی بودند که خانواده‌هایشان از دست 21 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان لوح تقدیر دریافت کردند.

این اقدام شورای اسلامی شهر توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان و برخی از خود اعضا مورد قدردانی قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن