ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61140
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موکب خدمات رسانی به زائران اربعین در گردنه اسدآباد

برپایی موکب خدمات رسانی به زائران اربعین در گردنه اسدآباد

علی قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، این اداره نسبت به برپایی موکب عزاداری در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان اقدام کرد. قبادی عنوان کرد: این موکب خدمات رسانی از امروز ۹ آبان فعالیت خود را […]

علی قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، این اداره نسبت به برپایی موکب عزاداری در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان اقدام کرد.

قبادی عنوان کرد: این موکب خدمات رسانی از امروز ۹ آبان فعالیت خود را شروع کرد و بصورت شبانه روزی به مدت ۱۵ روز ارائه خدمات به زائرین را در دستور کار قرار خواهد داشت.

رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد افزود: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش، در محل مسجد امام خمینی (ره) اسدآباد، در مدت برپایی این موکب با برنامه ریزی صورت گرفته افزون بر ۲۵ هزار وعده ناهار، ۱۵ هزار صبحانه، ۱۵ هزار وعده شام و هم چنین میان وعده های چای و کیک بین زوار حسینی توزیع خواهد کرد.

وی گفت: همچنین این مسجد به امکانات کامل از جمله سیستمهای گرمایشی، سرویسهای بهداشتی، فرش، صوت، خادم، آب بهداشتی و غیره مجهز شده است.

علی قبادی اظهار داشت: شب گذشته امام جمعه و فرماندار این شهرستان با حضور در این موکب از فعالیت های صورت گرفته در این مکان بازدید و سرکشی به عمل آورده و از خدمات این اداره در زمینه خدمات رسانی به زائرین مراسم اربعن حسینی تقدیر و تشکر کردند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان اسدآباد با اشاره به فعالیت ۴ روحانی مبلغ در این موکب و برپایی منظم نماز های جماعت در این مکان گفت: برپایی خیمه معرفت در این موکب در دستور کار است و روحانیون مبلغ با ارائه مشاوره های مذهبی و پاسخ گویی به مسایل شرعی و رفع شبهات در محل این مسجد به فعالیت خواهند پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.