ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61211
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
وصیت نامه شهدا چراغ راه نسل آینده کشور است

وصیت نامه شهدا چراغ راه نسل آینده کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان، کنگره ۴۹۱ شهید دانش آموز استان گلستان در هنرستان شهید نصیری گرگان برگزار شد. محمدرضا وطنی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: بهترین و مطمئن ترین راهی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان، کنگره ۴۹۱ شهید دانش آموز استان گلستان در هنرستان شهید نصیری گرگان برگزار شد.

محمدرضا وطنی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: بهترین و مطمئن ترین راهی که می خواهید طی کنید راه شهدا است، توجه و مطالعه وصیت نامه شهدا ما را به راه الهی هدایت می کند و به ما می آموزد که مدافع حق و حقیقت، جهادگر در راه خدا، صبور  و آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلاوری های شهید فهمیده گفت: شهید فهمیده در زمان شهادت، دانش آموزی ۱۳ ساله بود، موقعیت انقلاب اسلامی، وظیفه شخصی و جایگاه شهادت را درک نمود و با فدای ارزشمندترین سرمایه خود، درسی بزرگ به بشریت داد.

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان تصریح کرد: در تمام برنامه های آموزشی و تربیتی استان، می کوشیم مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم تا نسلی تربیت شود که پاسدار ارزش های انقلاب و خون شهدا باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.