ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61253
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۰۴
  • 249 بازدید
  • ارسال توسط :
ارسال کمک های ساکنان تربت جام به موکب امام رضا(ع)

ارسال کمک های ساکنان تربت جام به موکب امام رضا(ع)

حجت‌الاسلام حبیب الله زاهدی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:ساکنان شهرستان تربت جام نیز همانند دیگر عاشقان به مکتب اهل بیت(ع) اقلامی را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده و کشور عراق ارسال کردند. وی افزود: این اقلام به موکب حضرت امام رضا(ع) اعزام شده تا  در طول مراسم پیاده روی […]

حجت‌الاسلام حبیب الله زاهدی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:ساکنان شهرستان تربت جام نیز همانند دیگر عاشقان به مکتب اهل بیت(ع) اقلامی را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده و کشور عراق ارسال کردند.

وی افزود: این اقلام به موکب حضرت امام رضا(ع) اعزام شده تا  در طول مراسم پیاده روی اربعین که معمولا چندین روز  ادامه دارد مورد استفاده زائران قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام اظهارکرد: کمک های اهدائی مردم تربت جام شامل پتو، سماور، قند، چای، شکر، نبات، چادر و فرش است.

زاهدی خاطرنشان کرد: این اقلام با حضور حجت‌الاسلام طاهری امام جمعه تربت جام از تربت جام بارگیری و به موکب حضرت امام رضا(ع) تربت جام که بنام سردار شهید علیمردانی در مسیرنجف تا کربلا برای پذیرائی از زائرین اربعین حسینی برپا شده ارسال شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.