ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61315
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۲۲
  • 236 بازدید
  • ارسال توسط :
کارگاه اجرای زنده کاریکاتور شخصیت داعش در قزوین برگزار شد

کارگاه اجرای زنده کاریکاتور شخصیت داعش در قزوین برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این کارگاه که برای اولین بار و به مدت سه ساعت در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین برگزار شد، 40 نفر از گروه های سنی مختلف برای ترسیم کاریکاتور داعش شرکت کردند.سرپرست برگزاری این کارگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این کارگاه که برای اولین بار و به مدت سه ساعت در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین برگزار شد، 40 نفر از گروه های سنی مختلف برای ترسیم کاریکاتور داعش شرکت کردند.
سرپرست برگزاری این کارگاه هدف از این اجرای زنده را شناسایی ،جذب و پرورش استعدادهای جوان هنری و حمایت از آنان ذکر و گفت:در پایان این اجرا به شرکت کنندگان لوح تقدیر،گواهی شرکت در دوره اعطا و از 10اثر برتر نیز در آینده تقدیر می شود.
حسن یوسفی افزود: با برپایی این کارگاه به دنبال زمینه سازی برای حمایت و شرکت در کارگاه های تخصصی کاریکاتور هستیم.
وی اضافه کرد: این کارگاه قرار است توانمندی ها و ظرفیت های هنرمندان این رشته را شناسایی و مقدمات تشکیل خانه کاریکاتور استان قزوین را فراهم کند.
این مدرس دانشگاه و پژوهشگر نقاشی، کاریکاتور را هنری مستقل،متفاوت و جریان ساز معرفی کرد و افزود: کاریکاتور زبان قدرتمندی است که بدون گفتمان کلامی و با زبان تصویر و فلسفه و بینش خود را به راحتی ارائه می کند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.