ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61317
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۲۲
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی نیروهای عراقی در مناطق تحت اشغال داعش در نزدیکی مرز سوریه/فرار تروریست‎ها افزایش یافت

پیشروی نیروهای عراقی در مناطق تحت اشغال داعش در نزدیکی مرز سوریه/فرار تروریست‎ها افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات خود برای آزادسازی غرب استان الانبار موفق شدند مناطق جدیدی را در نزدیکی مرزهای سوریه به کنترل خود در آورند. نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی یگان‌های حشدالشعبی موفق شدند چندین روستا و به خصوص روستای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات خود برای آزادسازی غرب استان الانبار موفق شدند مناطق جدیدی را در نزدیکی مرزهای سوریه به کنترل خود در آورند.

نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی یگان‌های حشدالشعبی موفق شدند چندین روستا و به خصوص روستای راهبردی العبیدی را در نزدیکی شهر القائم از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

پیشروی ارتش عراق در مناطق تحت اشغال داعش در نزدیکی مرز سوریه

در این عملیات علاوه بر آزادسازی این روستاها، نیروهای ارتش به منطقه «الحصبیه» در جنوب القائم رسیدند.

روز گذشته نیز نیرو‌های ارتش عراق اعلام کردند که به ورودی‌های شهر القائم نزدیک شده‌اند.

صباح النعمان سخنگوی نیرو‌های ویژه ضدتروریسم ارتش عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های عراقی هم‌اکنون خود را به ورودی‌های شهر القائم رسانده و آماده اجرای آخرین مرحله از عملیات آزادسازی این شهر هستند.

پیشروی ارتش عراق در مناطق تحت اشغال داعش در نزدیکی مرز سوریه

حیدرالعبادی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق روز پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز عملیات آزادسازی دوشهر القائم و راوه از اشغال عناصر داعش اعلام کرد؛ این دو شهر استان الانبار از سال 2014 تاکنون تحت اشغال تروریست‌های داعش هستند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.