ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61325
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۵۵
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمات رایگان پزشکی به 1500 زائر حسینی در استان لرستان ارائه شد+تصویر

خدمات رایگان پزشکی به 1500 زائر حسینی در استان لرستان ارائه شد+تصویر

 سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در ارتباط با ارائه خدمات بسیج ‏جامعه پزشکی لرستان به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: خدمات بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در قالب تیم‌های درمانی پزشکی، دندانپزشکی و ‏پیراپزشکی به زائران ارائه می‌شود. وی با بیان اینکه این تیم‌ها برای ارائه خدمات پزشکی به زائران […]

 سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در ارتباط با ارائه خدمات بسیج ‏جامعه پزشکی لرستان به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: خدمات بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در قالب تیم‌های درمانی پزشکی، دندانپزشکی و ‏پیراپزشکی به زائران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین ‏حسینی تا روز اربعین در این مکان حضور خواهند داشت، افزود: اکیپ پزشکی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ‏لرستان از یکم آبان ماه در موکب امام خامنه‌ای (ورودی شهر خرم‌آباد) مستقر شدند.

‏مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه اکیپ سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به‌صورت شبانه‌روزی تا اربعین حسینی(ع) به زائران  ‏خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می‌دهد، عنوان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، دندانپزشکی و داروی رایگان خدمات جانبی از قبیل تزریقات، پانسمان، سرم به زائران ارائه می‌شود.

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی لرستان در موکب امام خامنه‌ای با توجه به نیازهای پزشکی زائران تاکنون به بیش از 1500 زائر خدمات رایگان ارائه کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.