ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61357
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۲۵
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

حاکمیت دین، آرمان بزرگ شهدای دفاع مقدس/ مذاکره به ابزاری برای شیطنت آمریکا تبدیل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر پاک 54 شهید دفاع مقدس ناجا که امروز(پنج شنبه) در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: نهاد خدمت‌گذار نیروی انتظامی تا امروز خوش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر پاک 54 شهید دفاع مقدس ناجا که امروز(پنج شنبه) در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: نهاد خدمت‌گذار نیروی انتظامی تا امروز خوش درخشیده و روز به روز هم در حال افتخار آفرینی است.

وی افزود: مراسم امروز یک مراسم تشریفاتی، معمولی و مرسوم نیست، بلکه یک مراسم هدفمند است و با خود پیام های زیادی دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: اولین پیام این مراسم این است که همرزمان شهدا می‌گویند که آن‌ها آرمان های شهدا را با تمام وجود پی خواهند گرفت و حاکمیت دین آرمان بزرگ شهیدان بود.

آیت الله خاتمی گفت: شهدا جان خود را نثار کردند تا پرچم دین برافراشته باشد و بعد از گذشت دو دهه از شهادت این شهیدان دفاع مقدس، می‌توانیم بگوییم که همچنان پرچم دین برافراشته است، اگر چه برخی این فضا را نمی‌توانند تحمل کنند و یکی از نشانه های حضور دین همین راهپیمایی اربعین است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: موج عشق به امام حسین(ع) کولاک می‌کند و شیعیان کشورهای اسلامی خود را برای راهپیمایی 20میلیونی اربعین آماده کرده اند.

وی تصریح کرد: پیام دوم مراسم تشییع پیکر شهدای ناجا این است که افرادی که امروز در این مراسم حضور دارند، تلاش می‌کنند که استقلال انقلاب را حفظ کنند.

آیت الله خاتمی گفت: افرادی که 38 سال پیش استقلال کشور را به غارت برده بودند، باز هم می‌خواهند که استقلال کشور را از بین ببرند، اما مردم با خون خود نمی‌گذارند که دومرتبه این اتفاق رخ دهد.

تشکیل نظام اسلامی، ارمغان شهدای انقلاب و دفاع مقدس

وی تصریح کرد: شهیدان ارمغان های فراوانی برای کشور داشتند که بهترین آن تشکیل نظام اسلامی است. کارکنان نیروی انتظامی که به گفته مقام معظم رهبری در چشم مردم هستند، با تمام وجود از داشته های انقلاب دفاع می کنند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: تیلرسون گفته که هدف ما تغییر نظام ایران است و باید به این دیپلمات گفت که این آرزو را به گور خواهی برد و امروز نظام اسلامی شجره طیبه ای است که طوفان هم نمی تواند آن را تکان دهد و این نظام به فضل خدا نظام ماندنی است و روز به روز به لطف خدا راه ها باز می شود.

آیت الله خاتمی افزود: زمانی می‌خواستند اسرائیل جدید در منطقه ایجاد کنند، دیدید که عربستان، آمریکا و اسرائیل چگونه تو دهنی خوردند و دیگر نتواستند از جای خود بلند شوند و این نشان دهند اقتدار نظام اسلامی است.

وی افزود: هدف مقدس دیگر این مراسم نشان دادن مسئله ولایت مداری است. هر یک از این شهدا در وصیت نامه خود تاکید داشتند که امام را تنها نگذارید و این یعنی ولی وفقیه خود را تنها نگذارید.

مقاومت، تنها راه پیروزی در مقابل دشمنان کینه توز نظام است

آیت الله خاتمی گفت: پنجمین پیام این مراسم نورانی این است که تجربه نشان داده راه رسیدن به هدف مقاومت است و تنها راه پیروزی در مقابل دشمنان کینه توز، چیزی جز مقاومت نیست.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ملتی که می خواهد عظمت خود را حفظ کند، باید هزینه پرداخت کند و 38 سال ملت هزینه این انقلاب را پرداخت کردند و باز هم پرداخت می کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران ملتی است که دشمن را خسته می‌کند و خودش خسته نمی شود. بد عهدی دشمنان نشان داد که دشمنان دین مذاکره نمی فهمند و مذاکره را ابزار شیطنت خود کرده اند.

آیت الله خاتمی افزود: مردم کشور امروز بصیرت دارند و تحت شعارهای دشمن قرار نمی گیرند.

شعارهای حقوق بشری آمریکا نخ نما شده است

وی گفت: آمریکا حقوق بشر ندارد که مدافع حقوق بشر مردم باشد. هنوز هم در آمریکا نژادپرستی وجود دارد، باز هم با تمام وقاحت خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آمریکا تروریست پرست است و داعش را ایجاد کرده است و هنوز هم داعش را می خواهد، اما داعشی که در مشتش باشد تا به اسلام ضربه بزند و این شعارهای حقوق بشر از طرف آمریکا زمانش گذشته و نخ نما شده است.

وی گفت: بصیرتی که ملت در سایه انقلاب اسلامی به دست آورده باعث شده که دشمن را بشناسد و بداند که آمریکا شیطان بزرگ است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.