ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61378
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۰۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین تشییع شهید “مرادی” در کرمان برگزار شد

آئین تشییع شهید “مرادی” در کرمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز و با حضور آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آئین تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع حرم "ابوالفضل مرادی" در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار شد. در حاشیه این مراسم سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز و با حضور آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آئین تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع حرم "ابوالفضل مرادی" در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: 35 شهید مدافع حرم در کرمان و بیش از هزار و 300 شهید مدافع حرم در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون شهید علیزاده حسینی و سیدمحمد حسینی از شهدای تیپ فاطمیون در گلزار شهدای کرمان دفن شده‌اند، گفت: با دفن شهید ابوالفضل مرادی این تعداد به سه نفر می‌رسد.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه 3 هزار نفر نیروی پیاده روس در سوریه وجود دارد تصریح کرد: این نیروها تنها در عملیات‌هایی شرکت می‌کنند که نیروهای فاطمیون، حزب‌الله یا ایران همراهشان باشد که این نشان از شجاعت، جسارت، ایمان و اعتقاد این نیروها دارد.

وی با بیان اینکه شیعه مرز نمی‌شناسد و هر جا که مسلمانی تحت ظلم بود باید دفاع و کمک کنیم گفت: این شهدا سرمایه‌ها و پشتوانه اسلام هستند و به گردن جهان اسلام حق بزرگی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، آئین تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع حرم "ابوالفضل مرادی" صبح امروز در حسینه ثارالله شهر کرمان با قرائت زیارت عاشورا همراه بود و آیت‌الله جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بر پیکر این شهید گرانقدر مدافع حرم نماز خواند.

لازم به ذکر است، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید ابوالفضل مرادی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون شب گذشته در بیت المهدی‌(عج) شهر کرمان با مداحی مداحان اهل بیت‌(ع) و عزادارای و سینه‌زنی مردم همراه بود.

شهید "ابوالفضل مرادی" 18 سال سن داشته و در تاریخ 20 مردادماه در منطقه حلب توسط تکفیرهای داعش اسیر و به شهادت رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.