ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61442
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۰۳
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش مسئولیت کشتار نیویورک را بر عهده گرفت

داعش مسئولیت کشتار نیویورک را بر عهده گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسکای‌نیوز»، شبه‌خبرگزاری «اعماق» که سخنگوی داعش محسوب می‌شود، امروز- جمعه- اعلام کرد که مجری حمله منهتن نیویورک وابسته به گروه داعش است. او به تعدادی از اشخاص «در یکی از خیابان‌های شهر نیویورک حمله کرد… این حمله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسکای‌نیوز»، شبه‌خبرگزاری «اعماق» که سخنگوی داعش محسوب می‌شود، امروز- جمعه- اعلام کرد که مجری حمله منهتن نیویورک وابسته به گروه داعش است. او به تعدادی از اشخاص «در یکی از خیابان‌های شهر نیویورک حمله کرد… این حمله بیش از 20 کشته و زخمی برجای گذاشته است.»

«اندرو کومو» فرماندار نیویورک، چهارشنبه گذشته تأکید کرد، مهاجم منهتن، که توسط پلیس دستگیر شده است، در خودروی وانت نوشته‌ای داشت که در آن اعلام کرده بود این حمله را به نام داعش انجام داده است.

مقام‌های آمریکایی گفته بود که مهاجم منهتن، که ازبکی‌تبار است، به تنهایی دست به این کشتار شده است، ولی به نظر می‌رسد حمله‌ای که در مراسم عید هالووین صورت گرفت تمام نشانه‌های تروریستی بودن این حادثه را تایید می‌کند.

عصر سه‌شنبه گذشته یک خودرو وانت با ورود به خط وِیژه دوچرخه‌سواران و حرکت در مسیر مخالف، به عابران پیاده و دوچرخه‌سواران در جنوب غربی منهتن نیویورک کوبید و دست‌کم 8 نفر را کشت و 11 نفر را زخمی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.