ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61483
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۷
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
جانشین فرمانده سپاه قدس: مستنداتی مبنی بر دروغ‌گویی آمریکا و حامی بودن‌شان با داعش داریم

جانشین فرمانده سپاه قدس: مستنداتی مبنی بر دروغ‌گویی آمریکا و حامی بودن‌شان با داعش داریم

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: آمریکایی‌ها همواره با به راه انداختن سناریوهای مختلف، سعی در حذف جمهوری اسلامی کرده‌اند، اما ملت ایران با فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل‌شان ایستادند و این فرهنگ را به سایر کشورهای منطقه نیز صادر و ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران، متوقف شدنی نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: آمریکایی‌ها همواره با به راه انداختن سناریوهای مختلف، سعی در حذف جمهوری اسلامی کرده‌اند، اما ملت ایران با فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل‌شان ایستادند و این فرهنگ را به سایر کشورهای منطقه نیز صادر و ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران، متوقف شدنی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم یادواره ۱۷۵ شهید مسجد آیت‌الله دستغیب زنجان، اظهار کرد: کاروان اربعین حسینی یک حرکت روانی است که در بعد بیرونی حضور میلیونی جمعیت عاشق سیدالشهدا (ع) را نشان می‌دهد اما در اعماق، شکوه و عظمت این حضور را هیچ رسانه‌ای قادر به نمایش نیست.

وی افزود: شیعه تنها مکتبی است که همه رهبرانش به شهادت رسیدند و امام حسین (ع) یکی از الگوهای مهم در این مکتب تلقی می‌شوند که جریان‌ساز بسیاری از حرکت‌های مهم تاریخی بوده‌اند که امیدواریم ما نیز شیعه واقعی اهل‌بیت (ع) باشیم.

قاآنی تصریح کرد: همه ما یک زندگی متعارفی داریم که بین تولد و مرگ قرار دارد، معمولا زندگی افراد به دو دسته زندگی با هدف و بدون هدف تقسیم می‌شود، افرادی که بدون هدف زندگی می‌کنند خود را به سرنوشت و تقدیر می‌سپارند که به این دسته از افراد عوام می‌گویند اما افراد با هدف در اصطلاح خواص نام دارند.

وی در ادامه گفت: دسته خواص به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته‌ای از خواص هستند که با درک فلسفه اصلی خلقت، تنها به حول محور بندگی حرکت کرده و راضی به رضای حق تعالی هستند که جلوه‌گاه اصلی این دسته شهدا بودند، چراکه شهدا هم به‌خوبی به هدف از آفرینش خود پی‌بردند و سرافراز از امتحان خداوند خارج شدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: وجود شهدا همواره در همه محیط‌ها اثرگذار بوده است، از روز نخستی که پرچم انقلاب اسلامی در کشور برافراشته شد، تنها به وجود شهدا بوده است، کسانی که در عرصه حیات، سینه سپر کردند و جان‌شان را در راه وطن و عزت اسلام دادند.

وی تصریح کرد: نتیجه حضور شهدا در جامعه، ملتی فداکار است که از ارزش‌های خود دفاع کرده و راه زیستن با عزت در برابر زورگویان و مستکبران را فرا گرفتند.

قاآنی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا تحت سیطره زورگویانی چون آمریکا اداره می‌شد. در این عرصه هر نفسی که برای مقاومت کشیده می‌شد توسط آمریکایی‌ها در نطفه خفه می‌شد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی این سد خفقان شکسته شد.‌ برای دفاع از اسلام کسانی بودند که از جان‌شان گذشتند و با استمرار این راه‌ تفکر شهادت در دنیا افزایش و انسان‌هایی در این مکتب پرورش یافتند.

وی افزود: هیچ تردید نیست که اگر شهدا نبودند دنیا به شکل کنونی نبود، با مطالعه تاریخ آمریکا پی به اثرگذاری شهدا در دنیا خواهیم برد، پس از حادثه ۱۱ سپتامبر، آمریکایی‌ها در پی کشف و تعقیب دشمنان خود در دنیا به راه افتادند که با ترتیب دادن سناریویی وارد خاورمیانه شدند، کشور افغانستان نخستین هدف آمریکایی‌ها برای دست‌یابی به ایران بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: القاعده، داعش و … ساخته آمریکا بود، آمریکاهایی ۱۵۰ هزار نظامی را با تجهیزات مختلف راهی افغانستان کردند. شش‌هزار میلیارد دلار هزینه جنگی آمریکا طی دو جنگ در خاورمیانه شد که هدف‌شان ایران بود.

قاآنی افزود: فلسفه حضور آمریکایی‌ها در افغانستان، دسترسی زمینی راحت به ایران بود، پس از شکست سناریو افغانستان نوبت به عراق رسید،‌ آمریکا ۱۵۰ هزار نیرو را در عراق پیاده کرد اما دیری نپایید که از عراق پا به فرار گذاشتند و مورد تمسخر عراقی‌ها و دنیا قرار گرفتند.

جانشین فرمانده قدس یادآور شد: آمریکایی‌ها پس از صرف هزینه‌های بالا با ذلت از عراق خارج شدند، رفتند اما طی برنامه‌ریزی با علم کردن تکفیری‌ها به خاورمیانه بازگشتند، آن‌ها با بسیج کردن علمای سعودی و سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای تکفیری به مردم منطقه یورش بردند که سوریه اولین نقطه این آتش‌ریزی بود که سپس نوبت به عراق رسید.

قاآنی افزود: داعش در یک پادگان سر بیش از هزار جوان عراقی را از تن جدا کرد و از این عمل حیوانی‌شان فیلم گرفته و در دنیا منتشر کردند، داعش همواره با ایجاد رعب و وحشت، مناطق را به تصرف خود در می‌آوردند، از جنگ تکفیری و داعش می‌توان به‌عنوان وحشتناک‌ترین جنگ نام برد که اگر ایران به‌موقع در منطقه حاضر نمی‌شد، ورق به گونه‌ای دیگر برمی‌گشت. اگر عزت‌مداری که شهدا آفریدند در میدان نبود، آمریکایی‌ها به هدف‌شان در منطقه دست می‌یافتند.

این مسئول ادامه داد: آمریکایی‌ها ادعا بر ایجاد ائتلاف ضدداعشی کردند که ما مستنداتی مبنی بر دروغ‌گویی آنان و حامی بودن‌شان با داعش داریم، به طوری که هر جا فرماندهان داعشی به مشکلی برمی‌خورند، از آمریکایی‌ها کمک می‌گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ایران به برکت ترویج فرهنگ عزت‌مداری شهدا در منطقه حضور یافت و با تقدیم شهدای مدافع حرم در برابر آمریکایی‌ها ایستادگی کرد و امروز شاهد آزادسازی مناطق مختلف در عراق و سوریه هستیم و در مدت زمان کوتاهی طومار داعش پیچیده خواهد شد.

این مسئول افزود: نگاه به سر و صدایی که آمریکا به خصوص ترامپ در دنیا به راه انداخته نکنید، گذشت زمانی که آمریکا در دنیا تعیین کننده قدرت بود، به فرموده مقام معظم رهبری «زمان زدن و در رفتن دیگر گذشته»، آمریکا در زدن ملت ایران درمانده و همواره پاسخ رفتارهای خود را گرفته است.

قاآنی یادآور شد: ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، امروز میدان تنها محدود به ایران نیست‌، بلکه کشورهایی چون یمن، سوریه، لبنان و … به صف مقاومت پیوسته‌اند، فاصله عربستان با اسرائیل کمتر از ۲۰ کیلومتر است اما هرگز یک گلوله نیز به سوی یکدیگر شلیک نکرده‌، اما با یکدیگر در به راه انداختن جنگ با یمن متحد شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.